Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ligt eraan welke auto's je gedownload hebt. Snelle sportwagens zul je bijvoorbeeld niet op het platteland vinden. Voor meer informatie over auto's en tatoes en de locaties kun je op wikigta kijken.

Geplaatst:

Ook kan je natuurlijk de auto laten spawnen door middel van Cheaten, en zoals Wazuup hierboven al zei, moet je natuurlijk de Tattoo's laten zetten, waar je dus geld moet voor betalen, ook moet je natuurlijk wel weten voor welke je ze hebt gerolen, maar dat staat meest welin de ReadMe die bij de betreffende Mod hoort.

Geplaatst:

Misschien kan dit handig zijn. Als je verhicle.ide opent. en je kijkt naar de indeling "class" zie je dit staan:

- normal (kom je zowel overal tegen)

- poorfamily (kom je alleen tegen in arme gebieden)

- executive (heb ik nog geen verklaring voor)

- worker (rijden werk mensen mee)

- ignore (heb ik nog geen verklaring voor)

- taxi (rijden taxi mensen mee)

- big (rijd de politie mee)

- motorbike (is voor een moto)

- leisureboat (is voor op het water)

Die in het lichte grijs is niet echt van belang. Maar die andere kan je instellen waar je auto rijd.

In welke gebieden. Neem je normaal kom je hem overal tegen. En ik denk dat jij dit wil. Dus pas dat even aan in de lijn van de auto. En dan heb je zonder cheaten je auto bijna overal. :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...