Alexy Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Dit topic post ik namens een vriend: Als hij GTA San Andreas opstart, komt er bij de 2 logotjes (dus niet bij de Rockstar (north) tags) een wit beeld. Vervolgens zie je wél het introfilmpje (dus wel met die tags ), waarna weer een wit beeld volgt. Nu wordt GTA San Andreas afgesloten, en kom je gewoon weer op het bureaublad. Er komt geen foutmelding of iets dergelijks. We hebben hem al een stuk of 3 keer opnieuw geïnstaleert, maar helaas zonder resultaat. Weet iemand wat er fout kan zijn? PS: Aan de systeemijsen ligt het ook niet, we hebben het nog gecontroleert, maar hij had alles wat nodig was. Reageren
Froodooo Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Ik zou je vriend als advies geven dat hij zijn hele PC eens schoonmaakt. Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld deze punten: Je PC controleren op virussen met een virusscanner. Met "Spybot Search and Destroy" spyware van je PC halen. Nog over je PC gaan met Ad Aware. En je kan ook nog met Ccleaner je pc schoonmaken op registerfouten en andere dingen. Dat register opruimen met Ccleaner lijkt me in ieder geval een goed idee, want aan een fout in je register zou het wel eens goed kunnen liggen. Als dit niet werkt, installeer windows dan een keer opnieuw, want in de loop der tijd heb je van alles gedaan, en misschien ook wel iets weggegooid wat niet weggegooid had mogen worden. Veel succes ermee! Reageren
Alexy Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Okee, bedankt voor de tip . Ik zal het hem wel 'ff vertellen . Gr. Alex Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Ik zou ook schijfdefragmentatie doen. Daarmee zet je alles op volgorde van je PC, alles gaat dan sneller lopen. Beter lopen, omdat de bestandjes elkaar beter kunnen vinden. Dit wil graag en vaak helpen bij probelemen. Deze tip zou ik ook aan je vriend geven . Wens hem vanaf hier veel succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.