Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Is het eigenlijk mogelijk om in Area 69 te geraken zonder dat er op je geschoten word? Net als in gta VC bv waarbij je eerst een politieuniform aan moest doen of is er daar geen truckje voor ?

@ gtaganstertje en fireman hier onder thanks ;)

Bewerkt: door pietn
Geplaatst:

daar is inderdaad wel 1 trucje voor je meot net zoals in vc een politie uniform hebben die krijg je van een girlfriend genaamd barbera meer info over girfriends kun je op www.wikigta.org sorry voor de reclame

Geplaatst:
daar is inderdaad wel 1 trucje voor je meot net zoals in vc een politie uniform hebben die krijg je van een girlfriend genaamd barbera meer info over girfriends kun je op www.wikigta.org sorry voor de reclame

Nee. Gebruik de cheat no wanted level anders kan t niet.

Geplaatst:

Waar ligt Area 69 eigenlijk (LS, SF of LV). Ik kreeg plotseling eens 4 sterren, ik zwom over een kanaal en kwam zo op Las Venturas terecht. Ik heb de terugtocht naar Los Santos niet meer overleefd :N. Ik kreeg ook eens 4 sterren ergens op het platteland.

Geplaatst:

Nee. Gebruik de cheat no wanted level anders kan t niet.

dat kanb inderdaad ook wel maar alsnog als je over het hek wilt vliegen (andere manier is onmogelijk) dan word er alsnog op je geschoten

Waar ligt Area 69 eigenlijk (LS, SF of LV). Ik kreeg plotseling eens 4 sterren, ik zwom over een kanaal en kwam zo op Las Venturas terecht. Ik heb de terugtocht naar Los Santos niet meer overleefd :N. Ik kreeg ook eens 4 sterren ergens op het platteland.

Dan heb je het LAnd nog neit vrijgespeeld!

Geplaatst:

In het begin dat je in Los santos zit krijg je een telefoontje van officer polaski denk ik dat je de stad niet mag verlaten. Eenmaal je verder in het spel komt zal je wel op de eilanden kunnen komen.

Geplaatst:

Area 69 ligt in LV

Als je ene Politie Uniform aan hebt word je niet geschoten

Als je No Police Cheat Gebruik schieten ze door

maar als je no Police Cheat niet gebruikt krijg je 5 sterren ofzow ;)

Geplaatst:
Area 69 ligt in LV

Als je ene Politie Uniform aan hebt word je niet geschoten

Als je No Police Cheat Gebruik schieten ze door

maar als je no Police Cheat niet gebruikt krijg je 5 sterren ofzow ;)

Lijkt me wel leuk om er te geraken.

TIP: ga er niet heen met het vliegtuig. Ze schieten raketten op je af.

Je kan wel eerst de lanceertuigen vernielen, ze staan aan de hoeken van AREA 69.

Suc6! :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...