ShortY- Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Ik was me eens aan het afvragen wat nou de respawn modes: 'none' 'timelimit' 'waves' betekenen in de Map Editor, ik zit hier erg mee want ik gebruik de map editor erg vaak, dus als iemand me dit even wilt uitleggen, graag! Reageren
coz Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Ik was me eens aan het afvragen wat nou de respawn modes: 'none' 'timelimit' 'waves' betekenen in de Map Editor, ik zit hier erg mee want ik gebruik de map editor erg vaak, dus als iemand me dit even wilt uitleggen, graag! kweet niet hoe goed het met je english is ? maargoed om je de moeite van een map maken of googlen of rtfm'en te besparen none = niet (respawnen) timelimit = (continue tot aan de) tijdlimiet waves = in golven (dus pas als iedereen dood is) Reageren
Le MrG Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 coz heeft ze al uitgelegd maar ik wou toch nog even de nadruk leggen op timlimit timelimit=Je word weer gespawned naar een bepaalte dijt Waves=Je word gespawned in Waves, dus als er meerdere dood zijn kom je tegelijkertijd weer in het spel Reageren
coz Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 nog duidelijker timelimit = tot aan de standaard 20 minuten tijdlimiet blijft iedereen die doodgaat spawnen na het aantal seconden wat ingesteld is met de spawntime (standaard 9 , maar kan maximaal 255 seconden zijn) waves had ik bijna helemaal goed , maar dat gaat niet op aantal doden maar ook op tijd waves = om de zoveel (golf) seconden wordt iedereen die dan dood is gespawned Reageren
ShortY- Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Ah kijk, hier heb ik wat aan, maar coz, het staat goed met mijn "english" hoor , maar ik vond het onduidelijk in de map editor, en daarom heb ik het nog maar eens even nagevraagd. Ik wil namelijk geen maps maken waarvan ik niet zeker weet hoe het nou zit met de respawn, bedankt voor de hulp Reageren
Le MrG Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Damn Coz, je hebt me verslagen Reageren
ShortY- Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) >>> Door Ewoud: Dit vindt ik nouw niet een geweldig filmpje en zeker niet toepasselijk tot het topic.<<< [Nee sorry, het is eigenlijk te hard] Bewerkt: 31 maart 2006 door niels_pwnt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.