Jump to content

gescheurde CD

Recommended Posts

Geplaatst:

eej gastu

al een tijd geleden is mijn CD gescheurt:S k speel het nu met NO CD dinges.. maar de vraag is.. k wil graag m'n gescheurde CD opsturen.. wie weet waarnaar toe dat moet??

groetjes BKS

Geplaatst:

Waarom zou je hem willen opsturen? Ik denk niet dat ze hem aanemen, omdat je het zelf gedaan hebt. Maar mocht je het willen opsturen zou ik even info vragen bij de winkel waar je hem gekocht hebt.

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Ik zou even een Antwoord voor je zoeken.. Ik edit men bericht wel!

Edit:

Mail eens hier naar: uk@rockstarsupport.com

En zet erin dat je CD is gescheurd en vraag of je een nieuwe opgestuurd kan krijgen!

Wel in het engels natuurlijk! En zeg niet erbij datj e een No-CD gebruikt want dat komt aan de iligale kant.. Denk ik :puh:

Dynamic

Bewerkt: door Dynamic
Geplaatst:
Hey Ik zou even een Antwoord voor je zoeken.. Ik edit men bericht wel!

Edit:

Mail eens hier naar: uk@rockstarsupport.com

En zet erin dat je CD is gescheurd en vraag of je een nieuwe opgestuurd kan krijgen!

Wel in het engels natuurlijk! En zeg niet erbij datj e een No-CD gebruikt want dat komt aan de iligale kant.. Denk ik :puh:

Dynamic

Ik ga het ook eens proberen. Mijn cd vertoont namelijk wat "oudheidskwaaltjes". Ik hou jullie op de hoogte... :cya:

Geplaatst:
al een tijd geleden is mijn CD gescheurt:S k speel het nu met NO CD dinges.. maar de vraag is.. k wil graag m'n gescheurde CD opsturen.. wie weet waarnaar toe dat moet??

Het beste kun je met de bon, naar de winkel gaan, waar je het spel San Andreas hebt gekocht. Het beste kun je een nieuwe kopen, want de meeste zaken nemen de DVD niet weer aan. Als een DVD stuk is, is het meestal je eigen schuld.

Als je een nieuwe San Andreas gaat kopen, dan zou ik die DVD gaan kopieeren (legaal!). Berg deze op een veilige plek op, en installeer een NO-CD Patch van San Andreas. Dit is volgens de wet geheel legaal omdat je het spel al eens hebt gekocht (in jou geval 2x).

---

Een mail sturen naar R* heeft weinig tot geen zin. Ze kunnen je alleen maar vertellen dat je met de DVD van San Andreas terug moet naar de winkel, en ze vertellen ook dat je verzichtiger met je spullen moet zijn. Anders zou R* heel veel DVD'tjes naar iedereen moeten sturen. Maar oké, je kunt het altijd proberen ;)

Geplaatst:

In de game mania herstellen ze hem voor 15 € dacht ik, maakt niet uit of je hem daar hebt gekocht. :engel:

[voor de Belgen]

Geplaatst:

ik ben er al nara de winkel mee geweest natuurlijk maar daar zegde ze dat het niet hun verantwoordelijkheid was en dat ik het op moet sturen naar de makers (rockstart games)... en volgens mij moe je dan naar 1 of ander gebouw van wie die spellen allemala inkoopt sturen ergens in nederland... maar k weet nie waar en wete ook nie adres... maarjah:P... wie weet het :?:N:-(

Geplaatst:

Of je kopieerd mijn versie die toch al bij jou ligt, kan je m gelijk keer terug geven :D

En mij lijkt het dan niet illegaal ofzo als je m kopieerd want je hebt m al keer gekocht.

Mzzls

Geplaatst:

ben er al naar winkel mee geweest enzow maar dara zijde ze van dat je et naar de maker zelf (rockstar dus) opmoest sture... maarja.. wat is het adres:P... en mailtje.. gaak es probere maar dnek nie dta et veel help.. maar volgens de winkel krijg je wel een nieuwe... vink ook wle moeten want de cd is vrijwel nieuw.. zitten bijna geen krassen op.... en die scheurt zomaar:S.. marajah:P. ik zoek dus een adres:P

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...