Jump to content

level...

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik begrijp je vraag niet zo goed. Een Level over hoeveel onrust je veroorzaakte? Als je een missie bedoeld; Er zijn volgens mij geen missies in SA waar je onrust moet schoppen. Wél in VC. En als je een level bedoeld dan kan je je media-aandacht bekijken bij de Stats, of voor hoeveel $ je schade hebt aangericht, óf je kunt de criminal ranks bekijken. Maar formuleer je vraag iets beter alsjeblieft!

Geplaatst:

Rogier @ Misschien bedoelt ie een missie van SA dat je iemand op je motorkap vast heb zitte en dat je hem bang moet maken..

Kan zijn

Maare.. Als je die missie bedoelt vraag het dan in Gta Sanandreas Missie Hulp Forum!

Geplaatst: (bewerkt)

rank1ir.jpg

Mocht je dat van die Ranks bedoelen, dan heb ik hier een lijstje voor je. Hoe alles precies zit. Verder vind je hierboven een plaatje. Dat in dat rode blokje is je rank.

Dat is inderdaad je criminal ranking. Je kunt je ranking verhogen door helicopters uit de lucht te schieten en andere geweldadige dingen uit te voeren. Je kunt je ranking ook verlagen door bijvoorbeeld jezelf dood te laten gaan of jezelf te laten vermoorden. Hier is een lijstje hoe de punten zijn verdeeld.

$5000 = 1 Point

Killing a civilian = 1 Point

Completing a mission = 5 Points

Blowing up a vehicle = 5 Points

Blowing up a helicopter or plane = 30 Points

Getting Busted/Wasted = -3 Points

Using a cheat = -10 Points

=

$5000 = 1 punt

Een voetganger doden = 1 punt

Een missie halen = 5 punten

Een voertuig opblazen(auto, motor) = 5 punten

Een helicopter of vliegtuig opblazen = 30 punten

Busted/Wasted worden = - 3 punten

Een cheat gebruiken = -10 punten

Je kan behoorlijk hoog, je kunt allemaal rangen veroveren. Hij is het lijstje welke ranking er allemaal zijn. Jij bent nu bij de blauwe (ik heb het blauw gemaakt, en je kunt tot het rode).

Level Minimum Maximum

Playa-hater

Scandalous

Off-Brand

Bitch-made

Crackhead

Vic

Square Civilian

Rat

Snitch

Dry Snitch

Transformer

Punk-ass Bitch

Sucka

Poot

Butt Buster

Mark Chump

Trick

Red-headed

Peon

Pee-Wee

Prankster

Fool

Street Cat

Thug

Hustler

Playa

Playa Partner

Mack Pimp

Crime Partner

Homeboy

Homie

Road Dawg

Hoodsta

Hard-ass 'Banger

Lil' G Loc

Shooter

Foot-soldier

Hoo-rider

Soldier

Hawg

Gangsta

Ghetto Star

Monster

Big Homie

Boss

Hawg

Shot Caller

OG

High Roller

Four-Star

General

Godfather

King of San Andreas

---------

Bedoel je de Riot-Chaos? Deze komt standaard na de missie Riot-missie. Na deze missie is alles in Los Santos een hele grote chaos. Iedereen vecht, politie helicopters met een zoeklicht, en noeg veel meer. Auto's vliegen in de lucht, mensen die TV's stelen.

Dit komt allemaal na de Riot-missie. Als je de storeline hebt uitgespeeld, dan is die chaos weer weg. Verder kun je ook de Riot Cheat gebruiken. Als je deze voor de missie 'Madd Dogg' gebruikt, dan kun je de missie 'Madd Dogg' niet meer halen. Dus het spel ook niet meer.

Riot cheats:

Voetgangers vallen elkaar aan

STATEOFEMERGENCY

Rellen

Overal op de straat heerst er chaos.

Down, Left, Up, Left, X, R2, R1, L2, L1

Rellen

Down, Left, Up, Left, A, Black, Right Trigger, White, Left Trigger

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Ik denk dat ik het eerste bedoelde wat Ruurd31 zei, het was in een topic waar werd gevraagd over pilot ranking ace, maar dat topic kan ik niet meer vinden :$ Ik bedoelde iets wat omhoog ging en als je cheats gebruikte naar beneden...

Geplaatst:

Dat is je rank wat Ruurd31 liet zien want als je cheats gebruikt gaat het omlaag en als je bijvoorbeeld Ballas neerschiet dan gaat hij omhoog.

Geplaatst: (bewerkt)

ik denk als je eigen gang mebers dood schiet ook min puntjes krijgt.

En die tread waar ruurd 31 dat vandaan haalt heet:Vriendin.

Deze tread heb ik zelf gepost.

Bewerkt: door mario
Geplaatst:

(sorry voor het tweede berichtje achter elkaar, maar anders zie je niet dat ik nog een keer wat gevraagd heb...)

Hoe krijg je je medialevel omhoog en waar zie je dat? is dat de "foot soldier" rechts boven in de hoek?

Geplaatst:

Nee. Je Medialevel is over hoe je in de publiciteit bent. Dat wordt gemeten aan de hand over hoe je bekend staat als crimineel. Ik zal wel even een lijstje zoeken. Ik edit mijn bericht!

Geplaatst:

Dat staat ook gewoon bij de stats! Volgens mij bij "Misc" (misscelaneous). Ik heb nog even gezocht, maar ik kon geen lijstje vinden met de mediastats, sorry. Ik denk dat anderen dat wel binnen handbereik hebben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...