Dutchy3010 Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Pas geleden las ik in een topic dat je iets van ene level had hoeveel onrust je maakte ofzo? Reageren
RogierS. Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Ik begrijp je vraag niet zo goed. Een Level over hoeveel onrust je veroorzaakte? Als je een missie bedoeld; Er zijn volgens mij geen missies in SA waar je onrust moet schoppen. Wél in VC. En als je een level bedoeld dan kan je je media-aandacht bekijken bij de Stats, of voor hoeveel $ je schade hebt aangericht, óf je kunt de criminal ranks bekijken. Maar formuleer je vraag iets beter alsjeblieft! Reageren
Dynamic Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Rogier @ Misschien bedoelt ie een missie van SA dat je iemand op je motorkap vast heb zitte en dat je hem bang moet maken.. Kan zijn Maare.. Als je die missie bedoelt vraag het dan in Gta Sanandreas Missie Hulp Forum! Reageren
~Mario~ Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Ik denk dat de criminal rating is,Kan je er misschien een screen van posten? Reageren
Samurai Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Ah, je bedoelt het media level ofzo Reageren
Blu3ice Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Ik denk dat hij het media level bedoelt. Je kan dat raadplegen bij STATS in het pauzemenu Succes! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) Mocht je dat van die Ranks bedoelen, dan heb ik hier een lijstje voor je. Hoe alles precies zit. Verder vind je hierboven een plaatje. Dat in dat rode blokje is je rank. Dat is inderdaad je criminal ranking. Je kunt je ranking verhogen door helicopters uit de lucht te schieten en andere geweldadige dingen uit te voeren. Je kunt je ranking ook verlagen door bijvoorbeeld jezelf dood te laten gaan of jezelf te laten vermoorden. Hier is een lijstje hoe de punten zijn verdeeld. $5000 = 1 PointKilling a civilian = 1 Point Completing a mission = 5 Points Blowing up a vehicle = 5 Points Blowing up a helicopter or plane = 30 Points Getting Busted/Wasted = -3 Points Using a cheat = -10 Points = $5000 = 1 punt Een voetganger doden = 1 punt Een missie halen = 5 punten Een voertuig opblazen(auto, motor) = 5 punten Een helicopter of vliegtuig opblazen = 30 punten Busted/Wasted worden = - 3 punten Een cheat gebruiken = -10 punten Je kan behoorlijk hoog, je kunt allemaal rangen veroveren. Hij is het lijstje welke ranking er allemaal zijn. Jij bent nu bij de blauwe (ik heb het blauw gemaakt, en je kunt tot het rode). Level Minimum Maximum Playa-hater Scandalous Off-Brand Bitch-made Crackhead Vic Square Civilian Rat Snitch Dry Snitch Transformer Punk-ass Bitch Sucka Poot Butt Buster Mark Chump Trick Red-headed Peon Pee-Wee Prankster Fool Street Cat Thug Hustler Playa Playa Partner Mack Pimp Crime Partner Homeboy Homie Road Dawg Hoodsta Hard-ass 'Banger Lil' G Loc Shooter Foot-soldier Hoo-rider Soldier Hawg Gangsta Ghetto Star Monster Big Homie Boss Hawg Shot Caller OG High Roller Four-Star General Godfather King of San Andreas --------- Bedoel je de Riot-Chaos? Deze komt standaard na de missie Riot-missie. Na deze missie is alles in Los Santos een hele grote chaos. Iedereen vecht, politie helicopters met een zoeklicht, en noeg veel meer. Auto's vliegen in de lucht, mensen die TV's stelen. Dit komt allemaal na de Riot-missie. Als je de storeline hebt uitgespeeld, dan is die chaos weer weg. Verder kun je ook de Riot Cheat gebruiken. Als je deze voor de missie 'Madd Dogg' gebruikt, dan kun je de missie 'Madd Dogg' niet meer halen. Dus het spel ook niet meer. Riot cheats: Voetgangers vallen elkaar aanSTATEOFEMERGENCY Rellen Overal op de straat heerst er chaos. Down, Left, Up, Left, X, R2, R1, L2, L1 Rellen Down, Left, Up, Left, A, Black, Right Trigger, White, Left Trigger Bewerkt: 31 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ik denk dat ik het eerste bedoelde wat Ruurd31 zei, het was in een topic waar werd gevraagd over pilot ranking ace, maar dat topic kan ik niet meer vinden :$ Ik bedoelde iets wat omhoog ging en als je cheats gebruikte naar beneden... Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Dat is je rank wat Ruurd31 liet zien want als je cheats gebruikt gaat het omlaag en als je bijvoorbeeld Ballas neerschiet dan gaat hij omhoog. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) ik denk als je eigen gang mebers dood schiet ook min puntjes krijgt. En die tread waar ruurd 31 dat vandaan haalt heet:Vriendin. Deze tread heb ik zelf gepost. Bewerkt: 1 april 2006 door mario Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (sorry voor het tweede berichtje achter elkaar, maar anders zie je niet dat ik nog een keer wat gevraagd heb...) Hoe krijg je je medialevel omhoog en waar zie je dat? is dat de "foot soldier" rechts boven in de hoek? Reageren
RogierS. Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Nee. Je Medialevel is over hoe je in de publiciteit bent. Dat wordt gemeten aan de hand over hoe je bekend staat als crimineel. Ik zal wel even een lijstje zoeken. Ik edit mijn bericht! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Ok, bedankt Ik dacht dat dat hetzelfde was maar ik kan die media level ook niet vinden in het spel :$ Reageren
RogierS. Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Dat staat ook gewoon bij de stats! Volgens mij bij "Misc" (misscelaneous). Ik heb nog even gezocht, maar ik kon geen lijstje vinden met de mediastats, sorry. Ik denk dat anderen dat wel binnen handbereik hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.