8-Ball Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 Er is een nieuwe trailer op Officiele Website van San Andreas! Bekijk hem gauw op http://www.rockstargames.com/sanandreas !!! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 (bewerkt) YEZZZZZZZZZZZ moooi zoooooooooooooo WOOW te vet man echt !!!!! die trailer kickt ass Bewerkt: 25 september 2004 door RTS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 Veel beter dan d3e vorige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SA is vet! Doh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 (bewerkt) De Sandking komt ook terug in SA ! Je ziet hem daar rijden. Bewerkt: 25 september 2004 door RTS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 (bewerkt) speel de trailer met de media player en dan bij afspeel snelheidlangzaamkiezen dan zie je veel meer zoals de hunter,een ferari f40 of f50 of coeningsegg louk i like en een kwat (sorry maar ik weet niet meer hoe je dat schrijft). Bewerkt: 25 september 2004 door gta player Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 cheetah komt ook terug! is ook vet hoe die fiets valt en ik zag 2 nieuwe vliegtuigen een learjet en nog een andere en de mannetjes lopen nu veel soepeler dacht ik te zien :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 Zo cool man! Las Venturras is precies zoals ik dacht hoe het er uit kwam te zien! Dit word echt een hele grote stap van Rockstargames de Graphics zijn veel beter dan Vice City en GTA 3!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 Die 2de trailer is je bot man!!!!!! ik hoop dat hij ook snel voor de pc uitkomt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 WoW die auto (wete ik veel wat voro een het is) met die bumper en achterbumper dat ombouwen van die auto's lijkt me echt leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 Damn.. De site doet het nu niet. Ben net wakker en heb em niet kunnen bekijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 Leuk dat jullie hem allemaal al gezien hebben(dus dan ben ik de enige die hem nog niet gezien heeft ) de officiel site van SA schijnt overbelast te zijn en ook de site van R* is overbelast en aangezien ik zo weg moet zie ik die sreens dus morgen , leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 (bewerkt) ga naar www.***.nl voor de screens - Geen reclame! mag ik ook niet linken dan? Bewerkt: 26 september 2004 door gta player Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 Zeker een goede trailer! Veel beter dan de vorige! Een heleboel dingen van de screens zie je eindelijk 's in het echt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 hij is echt mega cool vooral dat stukje als die agent uit de auto komen en hun wapen trekken B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 had wel iets meer San Fierro in gemogen....maar maakt verder niet uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.