SWYV Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 dit is dus een mod waarbij mensen dronken lopen (dus niet dronken rijden) het is nog niet bij alle mensen (het is nog maar een beta versie) enkel bij meeste mannen (mannen die sportkledingen dragen kunnen nog niet dronken worden) er is ook een filmpje bij de mod die jij kun bekijken hoe dronken ze lopen hier een paar screens - hoe raar lopen ze? zie onderstaande screens - have fun >>> DOWNLOAD<<<
kees1991 Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 hahaha vete humor al die popetjes lopen te wankelen :D cool gemaakt
Schno009 Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Kijk! Deze mod is GOED! Echt loooooooooooolliiiiiig
DaBeast Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 SWYV , Ik zie dat je de laatste tijd zeer goed vooruit gaat. Ik geef deze een 8.5/10. KUTGW Greetz
Dynamic Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Jij Flikt Het Steeds Ik kan dit ook aanpasse aleen ik weet niet waar die files meer staan Als je die van Cj hebt kan je da bij Cj doen .. En je kan ze ook blind late lope
SWYV Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 zal het binnenkort eens proberen om te maken, mss leuker voor mensen blind maken als ze per ongeluk straat oversteken en auto op hem platrijden en dan misschien moeilijker voor die bestuurder met polities achter hen
MiniShark Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 sorry dat ik dit topic bump, maar de link doet het niet meer >>> Door Matiscus: Als een link het niet kun je altijd diegene wie de mod gemaakt heeft een PB sturen. Zodat je geen topic hoeft te bumpen. Ik zal het topic maat sluiten.<<<
[Baz] Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 haha dit is echt geweldig! hoe flik je het em weer baz
Recommended Posts