Jump to content

Cheat disc

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo allemaal:P

ik las net op een site dat er binnekort een Grand Theft Auto San andreas Ultimate Cheat Disc uit komt maar die is voor PS2 :td: :cry:

weet iemand of die ook voor de xbox komt??

Alvast bedankt

FF Offtopic: waarom mogen wij niet vragen om slotjes maar is er wel een slotje emoticon?

Wou ik ffies weten;)

Bewerkt: door masterbrain13
Geplaatst:

Ik heb het opgezocht, en volgens deze site komt hij ook voor de XBox uit.

Die slotjes zijn bedoelt voor degene die wel een topic 'op slot' kunnen zetten.

Daarmee bedoel ik dus de gehele crew.

Kijk maar eens naar dit topic, daar zie je ook die emoticon die gebruikt is door een crewlid (kijk in de laatste post).

:cya:

heey er staat dat Datel ook voor xbox is

maar er staat niet dat die disc voor de xbox uitkomt?

EDIT: weet iemand wat C.R.A.S.H betekend in GTA:SA??

Bewerkt: door masterbrain13
Geplaatst:

Volgens mij is ARMax van het merk Datel, misschien dat je dat bedoelt. Maar dat is al voor de Xbox, die kan je bestellen. En C.R.A.S.H daar weet ik niet echt de afkorting van. Maar het is in iedergeval de politie, met Pulaski en zo.

Geplaatst:
weet iemand wat C.R.A.S.H betekend in GTA:SA??

Ja hoor, dat kan ik je wel vertellen. Crash betekend: Community Resources Against Street Hoodlums. Oftewel: Maatschappelijke Bronnnen Tegen Straat Relschoppers.

Dat is iets tegen CJ, ze denken dat hij een relschopper is.

Geplaatst:

Wel jammer dat het misschien niet uitkomt voor de xbox :-( maar ik ben wel blij voor de mensen die een playstation hebben. :Y

Geplaatst:
Wel jammer dat het misschien niet uitkomt voor de xbox :-( maar ik ben wel blij voor de mensen die een playstation hebben. :Y

Das best wel jammer voor de mensen die een XboX hebben. Ik wil niet te veel offtopic gaan, maar misschien kan ik jullie als Xbox-players toch nog gelukkig maken. Ik heb veel gezocht, maar ik ben er niet achter gekomen waar je deze 2 cheat-disk kunt krijgen.

Codes

*Hier is een speciale cd-rom voor nodig en is alleen beschikbaar voor de Playstation 2 en de Xbox versie.

Action Replay Codes

Xploder Codes

Je kunt de rest dat op wikigta staat hier vinden: http://nl.wikigta.org/index.php/Cheats_%28GTA_San_Andreas%29

is die cheat disck al uit op de playstation 2 omdat ik iets krijg voor me rapport en een beetje later (16 april)ook iets voor me verjaardag en ik zou san andreas vragen omdat de mijne kapot is en een cheat disck maar wat kun je hiermee doen :engel:en nog iets hoeveel kost een cheat disk in belgie ?

Bewerkt: door Sunray

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...