W Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Als ik GTA San Andreas probeer te deinstalleren krijg ik deze fout: Wat moet ik nu doen?? De mappen Rockstar Games en GTA San Andreas User Files zijn wel ineens van mijn computer verwijderd, maar als ik de CD erin doe staat er alleen Play, en als ik daarop klik krijg ik dit ook. Ook krijg ik dit als ik probeer te de-installeren via het Software menu in het Configuratiescherm. Alvast bedankt! Reageren
RonaldVC Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Heb je toevallig voor de de-installatie handmatig mappen verwijderd? Want dan kan hij bepaalde bestanden niet meer vinden namelijk.. Normaal kan je op twee manieren een programma verwijderen. 1. Ga naar start -> configuratiescherm -> software -> en kies voor software verwijderen. Nu krijg je een lijst te zien met geïnstalleerde software, zoek SA uit de lijst en kies voor verwijderen. 2. Gan naar start -> programma's -> GTA SA -> en kies voor uninstall GTA SA. Nu er al meerdere mappen zijn verdwenen op jouw computer is denk ik het makkelijkste om SA even opnieuw te installeren en daarna weer met de uninstallshield te verwijderen. Dan is alles weg behalve de GTA SA userfilesmap in je Eigendocumenten. Daar staan namelijk je savegames in. Die kan je handmatig verwijderen. En dan nog iets. Wie wil GTA SA nou verwijderen van de computer . Zo'n mooi spel.... Reageren
ikt Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Download het ctor bestand. Google even. Reageren
-Roy- Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Hier heb je het: http://www.dlldump.com/download-dll-files_...1/download.html! Bespaart je weer wat moeite. Reageren
W Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Het probleem is juist dat ik GTA niet meer kan installeren en deinstalleren. Als ik GTA laadt via de CD, dan kan ik kiezen om te spelen, maar dat doet ie dan niet. Of ik kan kiezen om te deinstalleren maar dan krijg ik bovengenoemde foutmelding. Die foutmelding krijg ik ook bij de Configuratiescherm>Software manier. Dat .DLL bestand lost de foutmelding wel op maar geeft me weer een nieuwe foutmelding: Reageren
Godrax Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) Hmm dat probleem heb ik ook gehad. Start handmatig de setup van de CD, en instaleer GTA dan. Probeer het daarna nog eens te verwijderen. Bewerkt: 31 maart 2006 door Godrax Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Dit krijg je als je de hele map verwijderd waar alle bestanden van San Andreas in staan. Je verwijderd dan een bestandje die je kunt gebruiken om je programma van je computer te wissen. Het enige wat je kunt doen, is het volgen van de Error die in je beeld komt. Het staat er engels, dus ik vertaal het voor je: - Sluit alle draaiende programma's (bijv MSN afsluiten). - Leeg je map waar het programma staat dat je wil verwijderen. - Controleer je internetverbinding, en probeer het opnieuw te installeren. Lukt dit niet? Chek de tekst van Godrax en die van mij (hieronder). Mocht het niet helpen gebruik dan het truckje van Godrax. Hier nog wat handige truckjes om vanaf je DVD iets te installeren. Open Deze computer, open dan de DVD-speler waar San Andreas in zit. Doe rechtermuisknop op de DVD-speler waar San Andreas in zit. Je krijgt dan het schermpje dat ik hierboven heb aangegeven. Klik op 'openen'. Je ziet dat je nu op de DVD komt, je ziet wat er staat. Klik nu op 'setup' of 'install'. Installeer dan het spel, zo moet het wel lukken. Zoniet, dan ben ik sprakenloos (naja, anders formateren. Als je dat voor SA overhebt, altijd doen ). Reageren
ikt Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Delete de GTA SA map Download Add/Remove Pro Uninstall GTA SA met dit tooltje. Instaleer hem weer. (ik had precies dezelfde fout als jij had) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.