RTS Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 (bewerkt) Er is een nieuwe deel van de site online op www.gtasanandreas.com alles over San Fierro Met nieuwe SCREENS !!!! hoe vinden jullie ze? Bewerkt: 25 september 2004 door RTS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 Eindelijk!!!!!!!!!!!! zow ziet er nu al cool uit en de 2e trailer is nu bij mij aan het laden!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 25 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 Je kan zien dat er ook vliegdekschepen in zitten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 Coole screens :lol: B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 25 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 (bewerkt) Je ziet in 1 van de filmpjes op de site dat je auto's kan exporteren via een vrachtschip. En een RC shop ! En een nieuwe gang? De nieuwe Whoope ? Bewerkt: 25 september 2004 door RTS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 Eindelijk nieuwe informatie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 Je ziet in 1 van de filmpjes op de site dat je auto's kan exporteren via een vrachtschip. En een RC shop !En een nieuwe gang? De nieuwe Whoope ? Lijkt veel op de Triad. Of mischien Yakuza? Postaldude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 yes de hunter is back Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ripper Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 (bewerkt) ik kan nu niet op de site meer van rockstar The system cannot find the file specified. krijg ik dus kan de trailer ook niet zien :angry: nu wel weer Bewerkt: 25 september 2004 door Ripper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 25 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 ik kan nu niet op de site meer van rockstarThe system cannot find the file specified. krijg ik dus kan de trailer ook niet zien :angry: Probeeer http://www.rockstargames.com/gtasanandreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 Rockstar kan het niet aan hoor, al die hits. Heel de wereld is nu wel wakker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ripper Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 WOOO ben er eindelijk man gaaaat nu slomer dan normaal al die mensen moet weer gaan slapen en ons nederlanders als eerst gaan man TSS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 die gasten zijn vietnamezen en ze zijn in oorlog met de traids (staat op de website) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 op die linkse zen T-shirt staat army zou dat gewoon tshirt zijn of Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 wow bij mij laad de site ook heel sloom maar da maakt nie uit nu ik de trailer heb gezien ik heb 2 nieuwe vliegtuigen gezien 1 learjet en nog zo eentje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.