Trax Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Die Jappenbende heet de Da Nang Boys Hier nog even een zelfgemaakte screen, van een vliegtuig bij Mt Chiliad Reageren
The Godfather Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Rockstar kan het niet aan hoor, al die hits kun je nagaan hoe populair GTASA is Ps. Se7en hoe maak je plaatjes met media player....bij mij lukt het niet Reageren
Daan Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Rockstar kan het niet aan hoor, al die hits Ps. Se7en hoe maak je plaatjes met media player....bij mij lukt het niet Naast scroll lock zit een knip 'Print Scrn'. Daar druk je op, wanneer je een plaatje wilt maken, dan ga je naar Photoshop ( of paint ) en druk je op plakken. Reageren
The Godfather Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 ja dat weet ik maar dan zie ik dit...ik krijg het niet goed. Reageren
Trax Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Ik druk ook gewoon op Print Screen hoor :o Reageren
killerbee Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 (bewerkt) bij mij doet ie da ook wel wazig :angry: en waar plak je hem dan se7en? ik probeert paint maar da lukt nie Bewerkt: 26 september 2004 door killerbee Reageren
Trax Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Ik knip hem uit Paint. Dan open ik een nieuwe Paint, en daar plak ik em, meer niet :unsure: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Yes, eindelijk de nieuwe trailer, ja sorry dat ik zo laat ben met mijn reactie, maar ik was de hele avond en nacht in BOchum aan het feesten, jongens allemaal gefeliciteerd met de trailer Reageren
gta player Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 (bewerkt) ik weet wat je fout doet je moet het filmpje door laten spelen als je een screen wilt. bij mij lukte het ook niet want drukte steeds op pauze en het scherm bleef zwart in paint. niet op pauze drukken gewoon door laten spelen nee sorry daar licht het niet aan. je moet niet het filmpje vergroten dan lukt het niet(je moet in de standard player kijken. Bewerkt: 26 september 2004 door gta player Reageren
Daan Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 (bewerkt) De hoeren zijn niet veel veranderd. Bewerkt: 26 september 2004 door Daan Reageren
gta player Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 weet iemand een site waar je sreens kunt uploaden? Reageren
Trax Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Dat mag je niet, dan krijg je R* op je dak Reageren
Daan Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 weet iemand een site waar je sreens kunt uploaden? www.photobucket.com Reageren
Eros Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 (bewerkt) ik weet wat je fout doet je moet het filmpje door laten spelen als je een screen wilt.bij mij lukte het ook niet want drukte steeds op pauze en het scherm bleef zwart in paint. niet op pauze drukken gewoon door laten spelen nee sorry daar licht het niet aan. je moet niet het filmpje vergroten dan lukt het niet(je moet in de standard player kijken. Bij lij lukt het nog altyd niet :huh: Bewerkt: 26 september 2004 door Gangsta¬ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.