Moonbeam Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 SF is echt mijn lievelings plek, daar ben ik bijna altijd of bij verdow meahows, maar mijn 'lievelingsplek' is toch in de lucht, ik hou echt onwijs van vliegen, lekker ondersteboven met een schamel vlak boven het wegdek door de straten van SF vliegen. Daar kom ik lekker van tot rust, als ik chrash word ik fijn bij Katie gespawnt reageer ff op haar af en spawn een hydra, fijn doorviegen, nog heel eventjes dan. Reageren
Bling Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Los Santos (Hier vond ik de missies het leukst, en deze stad heeft de beste sfeer qua missies). Las Venturas (Mooiste stad, ook leuk in The Dessert). San Fierro (Veel stuntmogelijkheden, ook leuk bij mount chilliad). Ik kan dus niet echt kiezen, want ik vind alle steden in San Andreas wel wat hebben. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Eh Julio dat had je ook in je vorige post gezegt. Reageren
SeduCtive Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ik weet niet, ik kom overal graag in het spel Reageren
Bling Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Eh Julio dat had je ook in je vorige post gezegt. Ooooeeps! Ik dacht dat ik hem niet goed had gepost want ik kreeg een foutmelding van mijn computer, dus poste ik het nog een keer. Kennelijk stond hij er dus toch al. Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ik ga voor Verdant Meadows en SF daar voel ik me "thuis" en het zijn er de vetste plekken. In LS vind ik het een beetje saai. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Het vliegveld van LS ligt een beetje afgelegen. Bewerkt: 2 april 2006 door mario Reageren
Godfather_banned Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 San Fierro vind ik het vetst!! * De heuvels in de stad kan je lekker afscheuren met je motor of auto! * Het vliegveld vind ik ubervet * Je hebt je eigen auto bedrijf * Wheel Arch Angels! Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Las venturas Omdat er veel te doen is, alleen jammer dat je daar geen Wheel Arch Angels is. Reageren
ZOrange Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 LAs venturas! Het is gewoon een leuke stad! Met veel winkels,... . En je kan nat. een goed door rijden op de strip. Reageren
nick11123 Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 las venturas vind ik een leuke stad en Los Santos Reageren
Alexy Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ik vind San Fierro het leukst, omdat het een niet al te drukke, maar ook niet al te rustige stad is. Reageren
The Italian Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ik vind Los Santos de vetste stad vanwege de wolkenkrabbers en al die ghetto"s Reageren
Advancegta Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 sf omdat ik het leuk vind om op het platteland rond te rijden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.