quincy225 Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 ik deed die mission Verdant Meadows moest ik het vliegveld kopen dat deed ik ik ging de school binnen neem telefoon op en wat moet er dan gebeuren? wie weeet het? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) Dit is heel gewoon. Als je het vliegveld hebt gekocht, moet je naar buiten toe. Je neemt de trap naar boven, als je dan voor de TV in de rode marker bent gestapt krijg je een telefoontje. Als het telefoontje is afgelopen, moet je weer in de rode marker stappen. Nu kun je vlieglessen doen en nemen, als je deze gehaald hebt, krijg je weer neiuwe missie in Las Venturas. Informatie Vliegschool 'Verwant Meadows' Deze vlieglessen zijn best pittig. Ik wil je niet alles voorkauwen, maar mocht je er na 100000x echt niet uitkomen. Dan kun je gebruik maken van het populaire forum: Savegame Aanvraag . Bewerkt: 31 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Sunray Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 en als je alles goud hebt heb je een hunter een grote tip voor de oplitie missie's Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 de missies zijn idd pittig. maar als je een beetje oefent word het vliegen ook leuker als je er een beetje ervaring mee krijgt. als je een savegame download en je neemt dan een vliegtuig, heb je er geen ervaring mee. het zal dan heel moeilijk zijn om ff door san andreas te vliegen. Reageren
qbdown Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Volgens mij kan je geen vliegveld kopen :S Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Volgens mij kan je geen vliegveld kopen :S Dat kan je zeker wel. Tijdens de missie Verwant Meadows, moet je het vliegveld Verwant Meadows kopen. Als je deze missie gehaald hebt, moet je vlieglessen nemen om weer verder te gaan. Vlieglessen informatie. Reageren
Dago58x Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ik weet wel dat het een vliegveld is maar het lijkt er niet op en het is een verlaten vliegveld Reageren
twaka Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Als je het vliegveld hebt gekocht moet je dus de vlieg missies gaan doen. Die zijn inderdaag moeilijk als je voor het eerst vliegt, maar als je het bijna helemaal zat bent lukt het meestal ineens wel.. En daarna is de missie ineens super-makkelijk. Tenminste, dat is mijn ervaring met vliegen! Ik vlieg nu met een hydra op volle snelheid door de poortjes van de Dam heen dus je krijgt er wel goede ervaring mee! Veel Plezier! Twan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.