Pennywise The Clown Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 wie heeft de mooiste sig, render, banner hoe je het ook wil noemen. ik bedoel hiermee de handtekening van je profiel. als je een mooie hebt die je niet op je profiel hebt staan... geen probleem post hem gewoon.
Typhoon Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Je post dit eigenlijk in het verkeerd fora, zulk soort dingen moet je in het Graphics Showroom fora posten. Je bedoelt met dit topics dus dat iedereen zijn sig laat zien en dat de beste wint? Hier is een signature of the week topic. Lees dat maar eens door, je kan het beste ook even de Regels van battle's en contests doorlezen, want je mag namelijk niet zomaar een contest aanmaken. Bekijk eerst het Graphics fora even, voordat je zo'n topic aanmaakt!
Pennywise The Clown Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 ok srry, ik heb gezocht maar nix gevonde via de zoekfucktie. hier mag een op.
Fuffie Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 ok srry, ik heb gezocht maar nix gevonde via de zoekfucktie.hier mag een op. hey mensen kunnen foutjes maken foutje en ik ben nog op zoek naar een leuk plaatje.
Slimm Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 ok srry, ik heb gezocht maar nix gevonde via de zoekfucktie. hier mag een op. hey mensen kunnen foutjes maken foutje en ik ben nog op zoek naar een leuk plaatje. Dan moet je die aanvragen in het aanvraag forum, maar lees wel eerst de regeltjes! Zoals gezegd heeft dit topic geen nut. Closed, oh wacht ik kan hier niet closen. SW? >>> Door Silverwing: Ik doe het wel <<<
Recommended Posts