Xseron Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 de titel zegt het al... ik heb een vraag, Ik heb een aantal auto's veranderd in het spel (je kent het wel, ferrari's en lambo's etc. erin) Maar kun je daarmee ook zonder problemen multi theft auto mee spelen? Reageren
Koopa Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Nee, dit is niet mogelijk. Je kan MTA alleen instaleren met een clean SA. Reageren
Dynamic Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Alles wat jij wijzigt zien de andere niet maar dan moet je wel Het vervangen voor een andere.. Als je een nieuwe maakt doet hij het niet Dynamic Offtopic : 300 Post Reageren
RTS Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 MTA:SA valt prima te spelen met gemodde auto's erin zolang je maar niet aan de handeling hebt gezeten. BTW Verkeerde forum Reageren
BaasB Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Voor dit soort vragen is er het Multi Theft Auto Help forum. Klik hier om er naar toe te gaan: klik. Groeten BaasBart Reageren
Xseron Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 sorry mensen... bedankt voor jullie snelle reactie. Ik heb niet aan de handeling gezeten alleen aan de .dff en de .txd dus kan het dan wel? en zie ik in MTA:sa wel dan de gemodde auto's? Reageren
Kraay Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 sorry mensen...bedankt voor jullie snelle reactie. Ik heb niet aan de handeling gezeten alleen aan de .dff en de .txd dus kan het dan wel? en zie ik in MTA:sa wel dan de gemodde auto's? Ja, dan zie je zelf Je gemodde auto's rondrijden. Maar de andere gamers die in de server zitten zien gewoon de standaard auto . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.