MightyDuck Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 Als ik een screenshot heb gemaakt, moet je altijd naar paint gaan om dus dat plaatje op te kunnen slaan. Mijn probleem is dat ik het plaatje niet in JPEG kan opslaan, maar alleen in BMP en GIF enzo, wat dus erg grote bestanden zijn, dit is ook erg lastig als ik een bijlage plaatje wil uploaden op dit forum, want dan staat er steeds dat ik ie dat soort bestandjes niet kan uploaden. Heeft iemand een oplossing? Reageren
RTS Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 Heb je paint shop pro of photoshop ? Als je dan die bmp file opent daarin en je saved hem opnieuw kan je kiezen ik welke soort Reageren
MightyDuck Geplaatst: 25 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2004 Ik heb de gewone paint, -Start> Bureau dinges- en daar staat dan paint, soms geeft ie wel aan dat ik in JPEG kan opslaan maar heel vaak niet. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 Ik heb er geen last van, ik kan altijd in JPG opslaan. Maar als je op opslaan als klikt dan kan je kiezen ik welk formaat, je kan ook .gif of in het formaat .png opslaan, misschien werkt dat wel. Veel succ6 Reageren
Q Dude Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 gif is over het algemeen toch niet zo groot? Reageren
MightyDuck Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Ja maar als je in GIF opslaat, verandert het plaatje dan niet? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Nee dan veranderd het plaatje niet Alleen de kleuren worden iets vager maar heel weinig check: Reageren
Arjen Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Probeer eens dit: Bestand -> Opslaan Als Reageren
MightyDuck Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2004 (bewerkt) Alsof ik dat nog niet heb geprobeert hoor <_< Ik zeg het zelfs in me eerste post. Maar het probleem is al opgelost ik sla het dus gewoon op in GIF thnx degene die me de oplossing gaf. Dit geeft ie BTW aan: (opgeslagen in GIF-indeling) Bewerkt: 26 september 2004 door MightyDuck Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 :lol: :lol: haha ik ben wel goed kuche Geen dank hoor mightyduck, ik ben er voor mensen hiero. jammer dat ik teveel vestand heb van pc's Reageren
Timovich Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Raar probleem... Ik zie dat je zowieso al weinig kleuren in je beeld hebt misschien ligt het daar aan en moet je ff de instellingen veranderen Reageren
Q Dude Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 :lol: :lol: haha ik ben wel goed kucheGeen dank hoor mightyduck, ik ben er voor mensen hiero. jammer dat ik teveel vestand heb van pc's heb je wel een beetje geholpen he niet met alle eer strijken :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.