Jump to content

Nieuw forum: upcoming GTA PSP

Recommended Posts

Geplaatst:

Nu de eerste geruchten en feiten beginnen los te komen over de volgende GTA voor de PSP, hebben we besloten om hiervoor een nieuw forum aan te maken:

GTA Series -> Upcoming GTA -> upcoming GTA PSP

In dit forum is ruimte voor allerlei onderwerpen rond de nieuwe PSP GTA versie; verwachtingen, wensen, roddels, feiten enz.

Veel plezier..

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, wat AmsterdamBoy al zegt, er zijn niet zo veel mensen met een PSP. Dus ik denk niet dat er veel gepost gaat worden. De leden die intresse hebben kunnen toch gewoon in het gewonen Upcoming GTA posten, want daar word ook al niet super veel gepost. De Upcoming GTA komt toch ook al op de PSP? Dus lijkt me best een onnodig forum. Ik denk dat dit echt een flop word.

>>> Door PatrickW: Als ik zie hoeveel er in het GTA:LCS forum wordt gepost, zijn er volgens mij toch genoeg mensen met een PSP op het forum.. Maar we zullen zien<<<

Maar GTA:LCS is geen upcoming GTA meer ;)

Bewerkt: door RobbertR
Geplaatst:

Hey wat leuk zeg dat er weer een nieuwe GTA uitkomt.

Helaas komt deze eerst uit op de PSP.

En ik hoop dat deze net zoals de vorige GTA op de PSP ook op de PS2 uitkomt. :)

Geplaatst:

Ik hoop dat het wel eens succes wordt! :D Ik zal er anders wel voor zorgen, ik heb al een topic gepost. ;)

Misschien, wordt het dan wat drukken, maar er natuurlijk nog niet veel bekend.

Geplaatst:

Cool, het forum is met bijna 30000 geregisteerden. Nu eindelijk weer een nieuw forum, nu kan ik mijn recordbook mooi updaten. Maar cool, ik speel telkens met de gedachte om een PSP te kopen. Ja of nee, het is een hele dot geld. Maar op dit moment is het cool dat dat er weer wat nieuws is. Dat houd het forum-aantrekkelijk. Laten we er een mooi een cool fora van maken.

Wie leid het trouwens? Ben best nieuwschierig, dus ff kijken ;)

Cool, cool, cool en nog eens cool!!!! :sigaar:

Geplaatst:
Cool, het forum is met bijna 30000 geregisteerden. Nu eindelijk weer een nieuw forum, nu kan ik mijn recordbook mooi updaten. Maar cool, ik speel telkens met de gedachte om een PSP te kopen. Ja of nee, het is een hele dot geld. Maar op dit moment is het cool dat dat er weer wat nieuws is. Dat houd het forum-aantrekkelijk. Laten we er een mooi een cool fora van maken.

Wie leid het trouwens? Ben best nieuwschierig, dus ff kijken ;)

Cool, cool, cool en nog eens cool!!!! :sigaar:

Voor zo ver ik weet leidt Joriz het hele gebeuren.

Maar daar zal vast wel een moderator voor komen, die met hart en ziel het forum zal beheren.

Geplaatst:

Waarom is er geen Libercity Stories voor de PS2 forum? Dat is denk ook heel verschillend met die op de PSP.. Wat volgend melenia op de PSP uitkomt maakt me eerlijk gezegd nu niet zoveel uit. :N

Geplaatst:

Jammer, ik vind dat het hele PSP gedoe de GTA series verpest, en nu raakt het forum er ookal mee besmet. :-(

Ik heb echt een verschikkelijke hekel aan de PSP, hierdoor komen tussen de fatsoenlijke GTA's zinloze mini GTA's uit. Ze kunnen zich beter richten op het 1 keer in de 2 jaar maken van een grote en fatsoenlijke GTA, dan heb je ook iets om naar uit te kijken, inplaats van elke keer met een nieuwe flut GTA te worden lastiggevallen.

Geplaatst:

Ik heb het ook niet zo op psp, maar ik hoop wel dat die LCS op pc uitkomt, maar dat zal wel niet

Geplaatst:

Ik vind het goed dat er zo'n forum komt. Ook wil ik even meedelen dat er nog enkele topics verplaatst zouden moeten worden (die over GTA op de PSP gaan). :)

Geplaatst:
Jammer, ik vind dat het hele PSP gedoe de GTA series verpest, en nu raakt het forum er ookal mee besmet. :-(

Ik heb echt een verschikkelijke hekel aan de PSP, hierdoor komen tussen de fatsoenlijke GTA's zinloze mini GTA's uit. Ze kunnen zich beter richten op het 1 keer in de 2 jaar maken van een grote en fatsoenlijke GTA, dan heb je ook iets om naar uit te kijken, inplaats van elke keer met een nieuwe flut GTA te worden lastiggevallen.

Daar ben ik het niet met je eens. GTA: LCS is misschien wel niet zo uitgebreid als GTA: SA ofzo, maar ik vind dat je het zéker bij de hoofdGTA's kunt indelen, hoor. :Y

En bovendien zijn ze ook nog bezig met een nieuwe GROTE GTA, die komt als het goed is uit wanneer de PS3 ook gereleased wordt. Ik vind het best leuk dat ze ook nog GTA-tussendoortjes doen, zogezegd. :Y:D

Ikzelf vind het ook best een goed idee dat er een nieuw forum is voor de PSP, zo zou je er ook over de mogelijkheden van de PSP kunnen praten, er is immers ook al een Computer Talk Forum.

Nou ja, we zullen wel zien of dat het PSP forum goed loopt, veel variatie op een forum doet altijd goed, vind ik maar zo, en de hoofdgedachte blijft er altijd nog (gelukkig) achter steken op dit forum! KUTGW! ;)

Geplaatst:

@Pietje II, mooie worden daar sluit ik me geheel bij aan :Y

Ik hoop wel dat er meer GTA's voor de pc komen ;)

Geplaatst:

Daar ben ik het niet met je eens. GTA: LCS is misschien wel niet zo uitgebreid als GTA: SA ofzo, maar ik vind dat je het zéker bij de hoofdGTA's kunt indelen, hoor. :Y

En bovendien zijn ze ook nog bezig met een nieuwe GROTE GTA, die komt als het goed is uit wanneer de PS3 ook gereleased wordt. Ik vind het best leuk dat ze ook nog GTA-tussendoortjes doen, zogezegd. :Y:D

Ikzelf vind het ook best een goed idee dat er een nieuw forum is voor de PSP, zo zou je er ook over de mogelijkheden van de PSP kunnen praten, er is immers ook al een Computer Talk Forum.

Nou ja, we zullen wel zien of dat het PSP forum goed loopt, veel variatie op een forum doet altijd goed, vind ik maar zo, en de hoofdgedachte blijft er altijd nog (gelukkig) achter steken op dit forum! KUTGW! ;)

Als LCS op de PC uit zou komen zou het nog wel dragelijk zijn maar de PSP is echt een rot ding.

GTA hoort gewoon op de PC thuis!

Verder geen commentaar :t

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...