Jump to content

TGF the game probleempje

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik The Godfather speel kan ik niet uit auto's stappen, weten jullie hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen ?

Alvast bedankt !

Geplaatst:
Gek druk je wel op de goede toets?

Jah, met de spatie toets moet je namelijk instappen en volgens het spel ook uitstappen, maar dat lukt dus niet :-(

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het spel niet maar heb had het gehoord , een vriend van mij zei dat het een heel erg grote bug is, je kan niet uit gestolen auto's stappen! Dit staat ook op veel sites!

Er is een patch volgens mij, ik zal hem even opzoeken.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Ik heb het spel ook en soms wil hij bij mij ook niet uitstappen. Bij mij is het dan altijd dat ik er nog extra lang op moet drukken (op spatie) maar dat is bij jou denk niet het geval.

Misschien dan toch maar het spel opnieuw installeren? :engel:

Geplaatst:
Ik heb het spel ook en soms wil hij bij mij ook niet uitstappen. Bij mij is het dan altijd dat ik er nog extra lang op moet drukken (op spatie) maar dat is bij jou denk niet het geval.

Misschien dan toch maar het spel opnieuw installeren? :engel:

Heb ik dus ook al 2 keer gedaan, echt balen :t

Geplaatst:

Ik post het maar even! Ik kan geen patch ervoor vinden, maar heel veel mensen hebben dit, het is een grote bug zoals de meesten zeggen, ik zou even rondneuzen op google misschien vindt je meer!

Weltrusten! ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Wel jammer, het is namelijk echt een mooi spel, ik zou het graag verder willen spelen (maar ik zit nu vast omdat ik een missie met een auto moet doen :duh: )

EDIT: Na nog 2 herinstallaties werkt ie _O_

Bewerkt: door Crifox

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...