Jump to content

Grote veranderingen?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Waarschijnlijk gaat de nieuwe GTA voor de PSP GTA Vice City Stories heten. Dus het speelt zich af in Vice City!

Denken jullie dat er grote veranderingen zullen zijn ten op zichte van de orgineele Vice City, zo ja wat denk je of hoop je?

Zeg ook op wat voor personage je hoopt, nieuwe auto's, zelfde opdrachtgevers? Of hele andere opdrachtgevers?

Post het hier! ;)

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Ik weet het niet, maar zou wellicht kunnen dat het wel een stuk opgeknapt zal zijn.

Maar ik denk niet dat het veel zal verschillen met de huidige VC.

Maar meer kan ik er helaas niet over zeggen.

LCS is sowiezo al een mooi spel om te spelen op de PSP, dus waarom de volgende GTA niet :)

Geplaatst:

Het is niet waarchijnlijk dat het Vice City stories word. Het is 99% zeker. Het is ook erg logisch.

Hier even een bericht van Gamer.nl.

Rockstar is momenteel druk bezig met de ontwikkeling van de actiegame Grand Theft Auto: Vice City Stories. Dit blijkt uit een vastlegging van het product bij het patentbureau op 21 maart.

Vice City Stories zal waarschijnljik een afgeleide zijn van Grand Theft Auto: Vice City, vergelijkbaar met Grand Theft Auto: Liberty City Stories dat een afgeleide was van GTA 3. Net als Liberty City Stories verschijnt Vice City Stories waarschijnlijk als eerste voor de PSP. Take-Two bevestigde eerder al dat er eind dit jaar een nieuwe Grand Theft Auto-game voor de PSP zal verschijnen. Er is echter nog geen officieel persbericht van de publisher Take-Two verschenen die de naam Vice City Stories bevestigt.

Waarom logisch? Omdat het gewoon weer het rijtje afgaat. Er is een grote kans dat de volgende GTA: San Andreas stories gaat heten. Maar dus eerst Vice City!

Ikkes

Geplaatst:

Ik denk dat het in een andere tijd gaat afspelen, hoewel ik me geen Vice City voor kan stellen die niet in de 80s afspeelt. Verder denk ik dat er een aantal bekende personages terugkomen, maar er ook een aantal bijkomen.

Geplaatst:

Het is wel leuker als de auto's blinken.

Ik hoop dat er meer auto's komen, en dat het zich in de jaren '90 of later (2000 en later) afspeelt.

Het zou wel leuk zijn dat de graphics t.o.v. LCS nog verbeteren (niet te veel blokhanden of andere herkenbare PSP-kenmerken), dat je kan zwemmen en vliegtuigen en heli's sijn natuurlijk ook welkom.

Geplaatst:

Ik hoop op een groter eiland bv:de legerbasis moet de geplande airport legerbasis worden(van VC).Verder hoop ik op dezelfde personages dus Tommy opnieuw in de hoofdrol.

Geplaatst:

een nieuwe hoofdpersoon heb ik liever ik dacht aan de naam : nick thyson ofzo (ik kwam er ook maar op )

Geplaatst:

Ik hoop dat Pastor Richards of hoe die man ook heet in dat spel voorkomt. Ik wil weten wat er dan gaat gebeuren in Vice City.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...