webbes Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 ja ik weet dat dit eerder is gedaan maar dit was een mooie kans om vc over sa te leggen ik heb gekeken naar wegen,blokken en het vliegveld ik heb de hele map van vc zelfs nog wat groter gehouden kan maar 1 ding zeggen dit is echt groot Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 :o Veht. Nu de derde nog (Las Venturas) Damn man die gasten van Rockstar zijn veht!!! Reageren
Trax Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Je bent het belangrijkste vergeten .... De schaal :unsure: Reageren
pottevijn Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 ja kijk naar de ocean docks in sa en in vc het verschil is toch ietsie te groot Reageren
The Godfather Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Je bent het belangrijkste vergeten ....De schaal Se7en heeft gelijk....wie zegt dat de schaal even groot is Reageren
webbes Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2004 het zal ook wel niet helemaal goed zijn maar de wegen in vc zijn iets dikker en het vliegveld van vc heb ik iets groter gehouden dan die van Sanan alleen ik heb wel heel dom het water afgesneden van vc en dat hoort er ook nog bij maar helemaal goed op schaal is het niet maar het zal er niet ver vandaan zitten Reageren
Pete-R Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Ik denk dat we nog niet echt kunnen zeggen hoeveel het groter is maar we weten innageval 1 ding zeker san andreas is veel groter Reageren
Eros Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Ik had bij info toch gelezen dat die 4 tot 5 keer groter ging zijn :huh: Reageren
Q Dude Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 (bewerkt) Ik had bij info toch gelezen dat die 4 tot 5 keer groter ging zijn :huh: ja dat klopt idd maar we zijn even kijken of dit echt zo is. En ik vind het eigenlijk best cool gedaan die kaarten. Kijk natuurlijk is het niet helemaal precies maar ik denk dat het wel redelijk kan kloppen. Bewerkt: 26 september 2004 door Q Dude Reageren
Eros Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Als je het vergelijkt met vc is het echt wel groot jah Reageren
Mania-92 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 vc was toch best klein als je het ook het met gta 3 vergelijkt Reageren
Eros Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 vc was toch best klein als je het ook het met gta 3 vergelijkt Zo kunnen we bezig blijven ja , gta 3 was best wel groot tegenover 2 jah Reageren
Mania-92 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 vc was toch best klein als je het ook het met gta 3 vergelijkt Zo kunnen we bezig blijven ja , gta 3 was best wel groot tegenover 2 jah ik had het over vice city Reageren
jojogta3 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 nou het is wel heel groot allen san fierro is al 3 keer zo groot :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.