Gta Ripper Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Mooi hoor Mpp je doet goed je best om een mooie sig te maken merk ik.... Maar de tekst past echt niet bij deze sig. 8/10 Reageren
Grove St. Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Erg leuk is om een andere stijl van je te zien. Mooie kleuren rustig maar toch spannend. Maar miss. kan je de font duidelijker maken. Een 8/10 Reageren
Mpp Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Erg leuk is om een andere stijl van je te zien. Mooie kleuren rustig maar toch spannend. Maar miss. kan je de font duidelijker maken. Een 8/10 Hoe bedoel je duiderlijker maken ? Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ziet er goed uit een 8, ik vind de tekst er ook niet bij staan, misschien een tekst die van kleur enzo er beter bij past. Reageren
Yohan Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Wel mooi alleen past de achtergrond niet bij de render vind ik.. 7/10 Reageren
Grove St. Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Erg leuk is om een andere stijl van je te zien. Mooie kleuren rustig maar toch spannend. Maar miss. kan je de font duidelijker maken. Een 8/10 Hoe bedoel je duiderlijker maken ? Omdat het wit is en nogal niet op een normaal font lijkt. Het is moeilijk te zien wat het nu is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.