Ferre Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Met wat tips van Synchro, heb ik dit ervan gemaakt Reageren
XboxGta Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Mooie sig Ook mooi prentje en achtergrond Maar juist zo ik het lettertype mss veranderen XboxGta Reageren
Grove St. Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Erg mooi Ferre! Een 9,5/10 goede kleurencombinatie dat groen met die andere kleuren. Reageren
SummerBase Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 De kleuren in combinatie met de render spreekt mij erg aan. De signature is niet al te druk waarbij het in dit geval ten goede komt. Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen; Keep the good work. Cijferlijst: Render: 9,5 Achtergrond: 9 Algemene indruk: 9,5 Tekst: 8 Border: 7,5 Algemeen: 9 Tips: Doe is wat minder je best maken mensen zoals ik ook wat kans. Nee grapje, by the way; probeer wat te werken aan je font's. Reageren
Yohan Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ik vind hem echt helemaal super... 10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.