Lauwtjuh Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Eeyz, Ik krijg steeds weer een raar beeld bij GTA: SA . Hier is een screen http://img87.imageshack.us/img87/4610/gtas...reasraar3il.jpg . Hoe krijg ik dat weg. Ik had dat probleem ook met GTA Vice City. M'n video kaart is een Nvidia GeForce Fx 5200 Bvd Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Het kan zijn dat je settings wat laag staan. Zo kun je het één en ander veranderen: Dit zijn dus mijn opties. Waar een rood vierkant omheen staat, zijn even wat aandachtspunten om je beeld er goed uit te laten zien. Draw Distance De Draw Distance bepaald hoe ver je kunt zien. Hoe hoger hij is, hoe verder je kunt kijken. Als je hem net zoals op het plaatje zet, dus 10 tot 12 streepjes gevuld, heb je opzich een prima beeld. Je kunt meer streepjes gevuld krijgen door met de pijltjestoetsen op de pijl naar rechts te drukken. Visual FX Quality Om een mooi beeld te krijgen, zou ik deze op High, of ééntje daaronder zetten. Als je hem op Low zet, wordt je beeld alleen maar slechter. Resolution Hoe hoger de resolutie staat, hoe beter het spel eruit ziet. Je moet de resolutie niet hoger zetten dan de grootte van je scherm, maar precies op de grootte van je scherm, want anders zou het kunnen dat je beeldscherm het niet trekt. Te laag is ook niet goed. Bij een tè lage resolutie kan je beeldscherm Out of range aangeven, en dat is heel moeilijk weer goed te krijgen Dit kun je volgen, en dus sommige dingen wat hoger zetten. Want volgens mij ligt het daaraan... Reageren
Gunslinger Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Het is algemeen bekend dat de GeForce 5200 soms met problemen kamp in San Andreas. Dat heeft niet iedereen, maar komt heel willekeurig voor. Als je dit al vanaf het begin hebt, denk ik dat je drivers updaten de enige oplossing zou kunnen bieden, maar ik ben niet zeker. Voor NVIDIA kaarten moet je hier zijn. Kies in de eerste kolom voor "Graphics Driver" en in de tweede kolom voor "GeForce and TNT2". Kies tenslotte in de derde kolom je besturingssysteem. Klik dan op de Go!-button. Weet je zeker dat je Windows 2000 of Windows XP hebt, dan kan je meteen naar deze pagina doorstromen (waar je ook op uitkomt als je in de derde kolom voor "Windows XP / 2000" kiest. Reageren
niels123 Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) HI Gaming Homies ben trug van duitsland Ik heb dit ook gehad met : half-life 2 en ik heb gewoon een ptch gedownload en het was weg ga naar de site van nvidia of ati voor een patch me ps ---> wat vind je van m'n vriendin ? Bewerkt: 2 april 2006 door niels123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.