Jump to content

goede videokaart

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal (ik wist niet of het op het hardware PROBLEMEN forum moest want dit is geen probleem) maar ik zoek een videokaart voor €120 nou dacht ik er aan om de nVadia ge-force 6600 te kopen want ik wil er GTA-sanandreas in iedergeval met een resolutie van 1027x764 mee spelen, nu vraag ik aan jullie : is dat een goede keuze?

Geplaatst: (bewerkt)

Ten eerste hoort dit topic niet in het GTA gedeelte, want het gaat over de aanschaf van een videokaart in je PC.

Dit past dus beter in het Harware gedeelte.

Als je San Andreas wil spelen, zou ik in ieder geval een hogere Videokaart kopen dan dat er vermeld staat als systeemeissen.

Want die eissen zijn het minimum. Als je dan een betere kaart koopt, dan draaid San Andreas nog veel beter.

Verder heb ik niet zoveel verstand van die dingen...

Succes ermee, en veel plezier met SA!

:cya:

Edit: hier heb je prijsvergelijkingen met videokaarten. Dat is ook misschien wel handig! Klik op de bovenste voor prijsvergelijkingen van kieskeurig.nl

Edit 2: Goede aanvulling Ruurd! :tu:

Bewerkt: door Froodooo

Voor de meeste spellen is dit wel een goedde videokaart. Ik heb dit zonet gevonden op de officiele site van Nivida. Links naar specs van jou -misschien- toekomstige videokaart. Deze specs hieronder, heb ik letterlijk gekopieerd. Je vind ze ongeveer onderaan op de Nvida site.

Graphics Bus PCI Express AGP 8X

Memory Interface 128-bit.................... 128-bit

Memory Bandwidth 16.0 GB/sec............14.4 GB/sec.

Fill Rate (texels/sec.) 4.0 billion.............4.0 billion

Vertices per Second 375 million............375 million

Memory Data Rate 1000 MHz................900 MHz

Pixels per Clock (peak) 8......................8

RAMDACs 400 MHz...............................400 MHz

Hij heeft dus 128MB videokaart geheugen. Voor de meeste spellen is dit een zeer goedde videokaart. San Andreas (omdat het in dit forum staat) kan het makkenlijk draaien. Mocht je ook BattleField 2 willen spelen, dan raad ik je aan om een kaart van 256MB video-geheugen te kopen.

Bewerkt: door Ruurd31

maar ik heb er een nodig voor een ander soort pc dan een pci(weet niet precies de naam) maar tog bedankt voor de info ruurd ;)

Bewerkt: door plippop

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...