Pennywise The Clown Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2006 aangezien ik heel veel van horrorfilms houd. zou ik jullie mening wille horen. wat vinden jullie nou egt een top-horrorfilm waarbij je egt een lekker een avond kunt griezelen. ik heb gezocht naar een horrortopic maar nix gevonden. dus wat vinden jullie nou de engste film die je ooit heb gezien... dit zijn de mijne... Stephen king's IT (lekkere schrikmomenten en goed verzone) What lies Beneath (perfecte Thriller) Wrong Turn (lekker bloederig) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2006 Een echt goede Horrorfilm die alle andere overtreft is Saw. Vooral bij het eerste deel van deze film zat ik al heerlijk te griezelen! Twee mannen ontwaken vastgebonden in een smerige oude badkamer. Tussen hen in ligt het levenloze lichaam van een man; een taperecorder en een revolver in zijn handen. Al snel ontdekken de mannen dat ze de nieuwste slachtoffers zijn van een gestoorde seriemoordenaar, die luistert naar de bijnaam 'Jigsaw'. Het tweede deel, Saw II, is al net zo geweldig als de eerste. Ook hier gaat het echt om de strijd om leven en dood, en het einde vind ik echt geweldig, als je de oude badkamer van het vorige deel te zien krijgt, met de lijken van het vorige deel... De zogenoemde 'Jigsaw-killer' heeft een groep mensen in een kelder opgesloten. Zij verdienen het, volgens Jigsaw, om te sterven en moeten het leven meer waarderen. De groep moet uit de kelder zien te komen voor ze een giftig gas binnenkrijgen en zullen sterven. Jigsaw heeft echter dodelijke vallen gezet en drijft zijn gevangenen tot het uiterste van hun kunnen. Deze horrorfilm raad ik een ieder aan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) ik heb ze allebij thuis liggen. de eerste was geweldig, de 2de wat minder. maar het einde van 1 was zeer verassend Bewerkt: 2 april 2006 door san_andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2006 Griezelfilms zijn niet echt mijn iets maar van wat ik heb gezien kan ik The Ecorcist aanraden, die is echt eng. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 Is Saw een horror? Lijkt me toch meer een thriller hoor... Ik vind Scream toch wel een goede thriller, ook The Butterfly Effect en From Hell zijn vet... Horror, hmmmm als The Grudge een horror is vind hem zeer geslaagd zowel de Japanse als Amerikaanse uitvoering. En of The Prophecy nou een horror of thriller is (vind dat ie voor thriller door kan) hoort ook in me rijtje thuis... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2006 ik heb gister stephen king's IT gezien. ook best wel gaaf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2006 Ik vind Final Destination 2 een geweldige film in dit genre. Voldoende spanning en niet zo flauw, er zit tenminste een verhaal in. En verder vind ik de film I Know What You Did Last Summer echt een topper. Als je ff lekker wil gruwelen moet je zeker die kijken . De vervolgen heb ik ook gezien, behalve de nieuwe film want die moet volgens mij nog uitkomen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2006 Shit hoe kan ik I Know en I Still Know , nou vergeten... Final Destination zit zo goed in elkaar, kan niet wachten om deel 3 te zien... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2006 Shit hoe kan ik I Know en I Still Know , nou vergeten... Final Destination zit zo goed in elkaar, kan niet wachten om deel 3 te zien... dan hou ik je niet langer in spanning. deel drie heb ik gister in de bioscoop gezien. de slechste van alle 3 de delen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) Lag eigelijk al een beetje voor de hand om nou nog een 3e deel te maken vond ik al niet slim, aangezien veel flims bij het 2e deel er al niet best uitkomen... Njah ik wacht wel op de DVD.. , Smaken verschillen Bewerkt: 28 april 2006 door Yohan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 Ik(als HORROR-expert) raad jullie aan om An American werewolf in Londen te zien die vind ik echt vet. En The House of Wax vind ik ook echt een aanrader!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 Ik zelf heb paar horrofilms gezien, toch vind ik van die paar "The Machine" de beste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 Ik vind The Ring 1 een goeie enge film... Ik heb The Excorsist nooit gezien maar zou m wel graag willen zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2006 Ik(als HORROR-expert) raad jullie aan om An American werewolf in Londen te zien die vind ik echt vet.En The House of Wax vind ik ook echt een aanrader!! als mede (horrorfreak/expert) vind ik house of wax redelijk maar dom dat ze paris hilton erin zetten. dit maakt het eerder een soort scary movie 1 met carmen elektra achtig genre. ik heb An American werewolf in Londen nog nooit gezien. maar ik zal hem zeker een keer gaan bekijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2006 the gruge Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.