Silverbyte Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Ik heb See no Evil gezien . Echt gruwelijk Die heb ik hier ook nog liggen. De film was best vermakelijk, maar de man die Jacob Goodnight speelde (Oorspronkelijk een worstelaar) liet bedroevend acteerwerk zien. Wat ik wel tof vond was dat je aan de hand van de flashbacks meer over het achtergrondverhaal van Jacob te weten kwam. Ik ben nog van plan de twee andere delen in deze serie (Hear nog Evil & Speak no Evil) aan te schaffen, maar deze ben ik tot dusver niet tegengekomen. Reageren
Forever GTA Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Dit vind ik echte horror/thriller:Freddy krueger films The grudge 1,2 The ring 1,2 I am legend the amityville horror House of wax Resident evil films (sommige *) Alien en predator beide films, maar ook alien vs. predator 1,2 Carrie/christine (oudjes *) The texas chainsaw massacare (maar 1 gezien) Gothika * IT 1408 white nois Das experiment* 8mm Final destination 1,2, 3 Hannibal films Event horizon The exorcist Perfum: the story of a murderer* American pshyco* Saw films nog niet gezien.. Ik kan er een paar vergeten zijn zoveel gezien. De onderste zijn meer smerig/ranzig, en met * kan nog net hierbij horen. Weer een update: Frankenfish > Heel wat verschillende doden en op manieren die je niet zo vaak ziet. Silent hill Jason x De lift Update: Fragile Doctor sleep Hide and seek (2000) The descent Bewerkt: 22 december 2008 door Forever GTA Reageren
.Corneria. Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) I am Legend! zo voos me al de zombies! Bewerkt: 26 december 2008 door corneria Reageren
RobbieB Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Bloederig: SAW III Niet bloederig: 1408 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Ik dacht dat I am Legend een gewone actiefilm was. Ik schrok me dus ook de pleuris toen ik alleen thuis om 1 uur 's nachts erachter kwam dat er een soort zombies in de film voorkwamen Maar wel erg goed Verder zijn Saw I, II, III en IV ook briljant Hoe alles precies uitkomt vind ik goed gedaan. Bijvoorbeeld in deel drie dacht ik, is een man die net een serie vreselijke dingen achter de rug heeft, komt oog in oog met Jigsaw. Hij wil hem vermoorden maar hij weet niet dat als Jigsaw doodgaat, dat zijn vrouw ook dood gaat ( ze heeft een halsband met pinnen die is aangesloten op de hartslagmeter van Jigsaw). Hoe verzin je het The Grudge is ook wel griezelig hoor Texas Chainsaw Massacre is wel gruwelijk maar niet eng ofzo Reageren
The Hulk Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Zelf vind ik alle delen van Saw wel geslaagde horrorfilms. Reageren
The Hulk Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 The House of the dead reeks is ook wel leuk. En Halloween, Scream en The Ring zijn ook geslaagd. Reageren
Forever GTA Geplaatst: 15 mei 2012 Rapport Geplaatst: 15 mei 2012 (bewerkt) Dit vind ik echte horror/thriller: Freddy krueger films The grudge 1,2 The ring 1,2 I am legend the amityville horror House of wax Resident evil films (sommige *) Alien en predator beide films, maar ook alien vs. predator 1,2 Carrie/christine (oudjes *) The texas chainsaw massacare Gothika * IT 1408 white nois Frankenfish > Heel wat verschillende doden en op manieren die je niet zo vaak ziet. Silent hill Jason x De lift Fragile Doctor sleep Hide and seek (2000) ----- Das experiment* 8mm Final destination (1,2),3,4 Hannibal films Event horizon The exorcist Perfum: the story of a murderer* American pshyco* Saw 1,2,3,4,5,6,7 Ik kan er een paar vergeten zijn zoveel gezien. De onderste zijn meer smerig/ranzig, en met * kan nog net hierbij horen. Een update van films, degene in de qoute is wat veranderd. The descent 1,2 Hostel 1,2* Primeval Poltergeist 1,2 10.5 Dood eind. Dog soldiers The evil dead Drag me to hell The midnight meat train Bewerkt: 15 mei 2012 door Forever GTA Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 23 mei 2012 Rapport Geplaatst: 23 mei 2012 Calvaire is ook wel een leuke.. en ook een waarschuwing om niet verdwaald te raken in de Belgische bossen. Ziek volk! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 25 mei 2012 Rapport Geplaatst: 25 mei 2012 Ik vind de verfilmingen van de boeken van Stephen King vaak zeer geslaagd, zoals The Shining met Jack Nicholson. Bij veel horror/thrillers ligt het er vaak zo dik bovenop, dat het niet meer eng is. De Paranormal Activity-serie vind ik ook wel aardig; je denkt, dat kan toch helemaal niet, maar je blijft wel kijken. Wel heb ik bij dat soort films, net als bij The Blair Witch Project bijvoorbeeld, wel eens m'n bedenkingen of het allemaal wel echt is en niet in scene is gezet. En tenslotte vind ik Japanse horor ook wel goed. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 25 mei 2012 Rapport Geplaatst: 25 mei 2012 Wel heb ik bij dat soort films, net als bij The Blair Witch Project bijvoorbeeld, wel eens m'n bedenkingen of het allemaal wel echt is en niet in scene is gezet. Zou je denken? Reageren
SpacyColours Geplaatst: 25 mei 2012 Rapport Geplaatst: 25 mei 2012 Wel heb ik bij dat soort films, net als bij The Blair Witch Project bijvoorbeeld, wel eens m'n bedenkingen of het allemaal wel echt is en niet in scene is gezet. Zou je denken? Ik begin nu toch ook te twijfelen hoor. Zou Shaun Of The Dead dan misschien ook nep zijn? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 26 mei 2012 Rapport Geplaatst: 26 mei 2012 Beetje jammer deze reactie. Ik heb het natuurlijk over films waarbij men pretendeert dat ze "echt" zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.