Jump to content

Beste thriller/Horror


Pennywise The Clown

Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    21

  • Pennywise The Clown

    12

  • Silverbyte

    10

  • Forever GTA

    9

Nou zal ik eens een paar goede horror-films noemen:

The Grudge (Vooral de Japanse versie...).

Saw, Saw II.

Final Destination, Final Destination II, Final Destination III.

The Ring, The Ring II.

A Nightmare On Elmstreet.

The Village.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

ik kijk niet zoveel horrorfilms maar laatst lagen er 2 dvd's op tafel dus ik die maar ff kijken : the exorcist 1 en the exorcist the beginning. wtf die films waren echt vet eng :klap: Deel 1 was echt gaaf en the beginning(waarom hij zo heet snap ik niet omdat hij pas in 2004 uitgekomen is, jaren na deel 1 :? ) was minder maar ook echt eng, alleen jammer dat hij pas na een uur ofzo echt eng begint te worden en daarvoor het alleen een inleiding is in het verhaaltje. :)

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ik kijk niet zoveel horrorfilms maar laatst lagen er 2 dvd's op tafel dus ik die maar ff kijken : the exorcist 1 en the exorcist the beginning. wtf die films waren echt vet eng :klap: Deel 1 was echt gaaf en the beginning(waarom hij zo heet snap ik niet omdat hij pas in 2004 uitgekomen is, jaren na deel 1 :? ) was minder maar ook echt eng, alleen jammer dat hij pas na een uur ofzo echt eng begint te worden en daarvoor het alleen een inleiding is in het verhaaltje. :)

:cya:

Ik heb the exsorsist nog niet gezien. Wat ik wel weet is dat hij erg eng zou zijn. En dat de soundtrack dezelfde is als dat van bassie en adriaan :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...