Dutchy3010 Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2006 Bij mij was het zo'n film waarin een huis levend werd en iedereen 1 voor 1 dood ging... zelfs degene die het bestuurde... weet alleen niet meer hoe de film heet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Laikos Oversize Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2006 Ik vind The amityville Horror supervet en verder: The Ring 1+2 Saw 1+2 en kan er op dit moment niet veel meer bedenken maar ik ben ook een groot horrorfan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobertSA Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 Kiss the girls, over een pshyco die vrouwen ontvoert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 Bambi is vet eng!!! (geintje) Nee ik vondt freddy kreuger (ofzo) wel eng en freddy vs jason ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bongo Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 Ik vind Wrong Turn ook een hele goede horror film. Lekker hard, zoals benen en hoofden die afgehakt worden. Zeker een aanrader als je van "hak en braad films" houd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 dit is echt een goeien Ik vind The amityville Horror Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 Nou zal ik eens een paar goede horror-films noemen: The Grudge (Vooral de Japanse versie...). Saw, Saw II. Final Destination, Final Destination II, Final Destination III. The Ring, The Ring II. A Nightmare On Elmstreet. The Village. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ben007 Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2006 The descent is ook wel angstaanjagend ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 september 2006 (bewerkt) Mijn top 5 is op dit moment: 1. Stephen King's IT 2. Lady in the water 3. Club Dread 4. What lies beneath 5. Black Cadillac Wat zijn jullie horror top vijf's? Bewerkt: 8 september 2006 door san_andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dikbuik Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2006 ik kijk niet zoveel horrorfilms maar laatst lagen er 2 dvd's op tafel dus ik die maar ff kijken : the exorcist 1 en the exorcist the beginning. wtf die films waren echt vet eng Deel 1 was echt gaaf en the beginning(waarom hij zo heet snap ik niet omdat hij pas in 2004 uitgekomen is, jaren na deel 1 ) was minder maar ook echt eng, alleen jammer dat hij pas na een uur ofzo echt eng begint te worden en daarvoor het alleen een inleiding is in het verhaaltje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 september 2006 ik kijk niet zoveel horrorfilms maar laatst lagen er 2 dvd's op tafel dus ik die maar ff kijken : the exorcist 1 en the exorcist the beginning. wtf die films waren echt vet eng Deel 1 was echt gaaf en the beginning(waarom hij zo heet snap ik niet omdat hij pas in 2004 uitgekomen is, jaren na deel 1 ) was minder maar ook echt eng, alleen jammer dat hij pas na een uur ofzo echt eng begint te worden en daarvoor het alleen een inleiding is in het verhaaltje. Ik heb the exsorsist nog niet gezien. Wat ik wel weet is dat hij erg eng zou zijn. En dat de soundtrack dezelfde is als dat van bassie en adriaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Suburban Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2006 mijn toppers zijn Final Destination ( 1,2,3 ) en de ring ( 1,2 ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2006 saw en final destination zijn erg vet, maar my little eye en de lift zijn ook wel lachen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
demontventoux Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2006 Toppers: Prince of Darkness bij horror Bij thriller vind ik o.a The Ring wel goed, maar er zijn er zovelen.... Allerslechtste zijn en blijven uiteraard de Scream films Meningen verschillen uiteraard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2006 Ik vond de engste film absoluut :Resident Evil ,ik had er een maand nachtmeries van en zag altijd zombies in de badkamer ,vond ik echt niet prettig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.