Jump to content

Beste thriller/Horror


Pennywise The Clown

Recommended Posts

The boogeyman vond ik wel vet alleen als je het monster op een gegeven moment te zien krijgt ziet ie er echt NEP UIT!! En dat vond ik best wel spoil. Verder vind ik Saw ook wel leuk maar niet eng, meer spannend, net als the butterfly effect en Scream. Ik vond the Blair witch Project echt saai, alleen de nachtelijke stukjes waren wel leuk, en als ze ruzie gingen maken, en het leek wel op een echte reportage maar het was erg saai ik viel toen bijna in slaap(was op een slaap feest) maar heb gehoord dat BWP 2 spannender dus meer actie en ook enger is dus die wil ik nog wel zien. The grudge vond ik ook wel leuk, maar net al bij the boogeyman vond de zombie mensen er nep uitzien en daarom was die ook niet eng. Ehm dan heb je nog Hide and Seek, die vond ik wel eng ook wel geloofwaardig, en ook een aanrader dat is een van de weinige horror/thriler films waarbij ik ECHT heb zitten griezelen.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    21

  • Pennywise The Clown

    12

  • Silverbyte

    10

  • Forever GTA

    9

Ik heb laatst trouwens gehoord dat amitiville horror "NIET" echt is gebeurt.

Dit was alleen om een bepaald kijkersniveau te halen. Hierdoor word het al gauw een stuk minder aantrekkelijk om hem te kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

amitville was dacht ik wel op een waargebeurt verhaal gebaseerd maar de bedenker had heel erg overdreven

maar ik had pas een enge horror gezien, niet normaal :puh:

the blair witch project ofzoiets heet ie. mijn zus maakte me ook nog wijs dat die opnames echt waren en later terug gevonden. dus ik echt helemaal bang :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Freddy v.s. Jason is niet eng, maar een typische horrorfilm vol bloed en beenderen.

Ik heb trouwens vandaag lady in the water gezien. Niks aan, Gewoon een sprookje, verder alleen maar gelul net zoals de vorige films van night shimalyan.

Link to comment
Delen op andere websites

the ring bwa ik vind er eigenlijk niks aan ietsjes saai vind ik mja bijna geen acties vind ik

ik vind final destination 1 en 2 de beste met al de acties van een voor een te sterven

ook vind ik "american werewolf in paris" echt mooie horror film

Link to comment
Delen op andere websites

the ring bwa ik vind er eigenlijk niks aan ietsjes saai vind ik mja bijna geen acties vind ik

ik vind final destination 1 en 2 de beste met al de acties van een voor een te sterven

ook vind ik "american werewolf in paris" echt mooie horror film

ja, Final destination hoor ik veel.

Tog is final destenation 3 een blunder geworden.

Final destenation 1 en 2 zijn nog altijd de beste. Maar horror vind ik het niet.

meer Actie/Thriller.

Link to comment
Delen op andere websites

Friday The

13 met jason dat ie dat wijf met d'r kop op die tafel ramt tot dat gezicht er af is en zijn machete echt zo wreed mannetje dat met niemand medelijden heb

en The Texas Chainchaw Masccerade ofzo met Leatherface en zijn ketingzaag en die kop dan lol

Bewerkt: door GTAVC
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Saw II en I

dat is zo goed om lekker voor een avond te zitten :klap:

maar echt eng vond ik wel The Deep Discents :*D

dat er een paar meiden in een grot gingen man ik schrok me afentoe dood van die effecten :schater:

en The Texas Chainsaw :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Jeepers Creepers 1 vind ik echt iets om je afstandbediening in je handen te houden en gebruiken als wapen man :schater: zo spannend en meestal donker ('s nachts)

vooral als die mannen naar binnen gaan in begin was al lekker donker maar dan als ze iets zien in het veld vond ik enorm spannend :schater:

edit: ik zie dat die film niet is, mijn zus zei dat naam ik niet, heb het maandne geleden gezien, ik kan gwn niet vergeten hoe mooi en spannend die film is

gevonden welke film ik bedoel: Dead birds

deadbirds2.jpg

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb weer een nieuwe horror gezien. die heet volgens mij itch met die clown. die is echt een vooral die stem van die clown.

Dat is de film IT, vind ik ook persoonlijk een toppertje

Jeepers Creepers 1 vind ik echt iets om je afstandbediening in je handen te houden en gebruiken als wapen man zo spannend en meestal donker ('s nachts)

vooral als die mannen naar binnen gaan in begin was al lekker donker maar dan als ze iets zien in het veld vond ik enorm spannend

De 2de is iets minder vind ik maar toch een aanrader, zeker kijken!

Bewerkt: door Pitbull
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...