Jump to content

Beste thriller/Horror


Pennywise The Clown

Recommended Posts

Weet je wat het is met de freddy kreuger reeks, op een gegeven moment (zacht gezegd) snap ik er geen bal meer van. wanneer je aankomt bij de zoveelste film en je kijkt verder, klopt het verhaal/vervolg niet meer lijkt me en het gaat ook vaak over van werkelijkheid en droom???

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    21

  • Pennywise The Clown

    12

  • Silverbyte

    10

  • Forever GTA

    9

Op verzoek van Flying Dutchman zal ik niet meer postboosten.

Maar ik heb gisteren the texas chainsaw massacare gezien.Best leuk voor een keer.

En wistje dat de verhaallijn echt gebeurd is.

Leatherface bestond echt.Met zijn kettingzaag

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik gister dus ook gezien. Geweldigge film, het is inderdaad 'Inspired by real story'. Maar sirieus wel vette en leuke horror.

Edit: Even wat door gelezen, Leatherface een beetje gebasseerd op deze echt bestaande Psycho: Ed Gein.

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik gister dus ook gezien. Geweldigge film, het is inderdaad 'Inspired by real story'. Maar sirieus wel vette en leuke horror.

Edit: Even wat door gelezen, Leatherface een beetje gebasseerd op deze echt bestaande Psycho: Ed Gein.

Ja dat ook,maar Leatherface heeft wel echt bestaan.Hij wordt er mee vergeleken omdat hij ook een masker van mensenvlees had. :kots:

Bewerkt: door robin bbb
Link to comment
Delen op andere websites

Over de vrouw gaat reportage maken over de brandweerlui. De brandweerlui moeten de oude vrouw redden in de flatgebouw dus de vrouw en cameraman gaan mee. Het is soort cloverfieldstijl met camera. De oude vrouw staat vol bloed. Plots bijt ze op de hals van de politieman. Hij moet naar het ziekenhuis maar de flat is helemaal afgesloten want er zit de besmetting. De politieman wordt zombie en bijt op andere mens en ook zombie worden enzo. Maar op einde is de licht uit. Ik moets hard geschrokke bij 1 stuk toen de luik is geopend. de cameraman kijkt naar boven met de lamp van de camera. Hij draait zich om en ineens slaat de meisje denk ik of vrouw op de camera en de lamp is kapot dus alles donker en er is nog nightshot. Er komt andere zombie en einde verklap ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

:cry:

Over de vrouw gaat reportage maken over de brandweerlui. De brandweerlui moeten de oude vrouw redden in de flatgebouw dus de vrouw en cameraman gaan mee. Het is soort cloverfieldstijl met camera. De oude vrouw staat vol bloed. Plots bijt ze op de hals van de politieman. Hij moet naar het ziekenhuis maar de flat is helemaal afgesloten want er zit de besmetting. De politieman wordt zombie en bijt op andere mens en ook zombie worden enzo. Maar op einde is de licht uit. Ik moets hard geschrokke bij 1 stuk toen de luik is geopend. de cameraman kijkt naar boven met de lamp van de camera. Hij draait zich om en ineens slaat de meisje denk ik of vrouw op de camera en de lamp is kapot dus alles donker en er is nog nightshot. Er komt andere zombie en einde verklap ik niet.

WhoAAAA!!! Ik durf hem nu al niet te zien!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ik heb al heel wat films gezien en weet nu wel goed welke film in dit genre past, na al die thriller/horror films schrik ik niet gauw meer zo nu en dan wel en zeker van de nieuwe.

Maar het genre klopt niet echt meer voor veel films komt vast omdat die films al wat ouder zijn al hoeft dat niet nieuwe hebben het ook, maar je kunt ze beter spannend/eng noemen dan horror/thriller.

Dit vind ik echte horror/thriller:

Freddy krueger films

The grudge 1,2

The ring 1,2

I am legend

the amityville horror

House of wax

Resident evil films (sommige *)

Alien en predator beide films, maar ook alien vs. predator 1,2

Carrie/christine (oudjes *)

The texas chainsaw massacare (maar 1 gezien)

Gothika *

IT

1408

white nois

Das experiment*

8mm

Final destination 1,2 (3 nog niet gezien)

Hannibal films

Event horizon

The exorcist

Perfum: the story of a murderer*

American pshyco*

Saw films nog niet gezien..

Lady of the water heeft trouwens een schrik moment, verder is het spannend maar het hoort hier niet bij.

Ik kan er een paar vergeten zijn zoveel gezien.

De onderste zijn meer smerig/ranzig, en met * kan nog net hierbij horen.

Weer een update:

Frankenfish > Heel wat verschillende doden en op manieren die je niet zo vaak ziet.

Silent hill

Jason x

De lift

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...