Fuffie Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ik wil binnenkort een super enge horrorfilm huren, welke is volgens jullie gewoon de beste ? Reacties graag ! Reageren
Forever GTA Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) Wat denk je dat er voor films hier staan kies maar. Maar ik zou voor deze gaan. The grudge 1,2 House of wax Alien en predator beide films, maar ook alien vs. predator 1,2 1408 Hannibal films Frankenfish Silent hill Jason x Bewerkt: 2 augustus 2008 door Forever GTA Reageren
Fuffie Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Wat denk je dat er voor films hier staan kies maar. Maar ik zou voor deze gaan. The grudge 1,2 House of wax Alien en predator beide films, maar ook alien vs. predator 1,2 1408 Hannibal films Frankenfish Silent hill Jason x Tuurlijk, maar ik vraag de leden om informatie. Misschien pak ik dan net wel de verkeerde dvd, dus daarom is het best wel handig om altijd te vragen toch Bedankt trouwens voor je lijstje ! MVG, Fuffie. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 de beste horror films zijn saw 1 2 3 4 &5 Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Ik ken er nog een. El Orfanato. Het is een Spoanse horror, over een oud weeshuis voor gehandicapte kinderen. Dus het is sowieso creepy, vooral als ze rondlopen met een verbrand hoofd etc. Aanradertje.. Reageren
Robin B Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Ik ken er nog een. El Orfanato. Het is een Spoanse horror, over een oud weeshuis voor gehandicapte kinderen. Dus het is sowieso creepy, vooral als ze rondlopen met een verbrand hoofd etc. Aanradertje.. Waarom is dat griezelig? Worden ze zombies ofzo. Ik heb zelf friday the 13th gezien.Echt een gruwelijke film maar ook een van de beste. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Geen zombies, het is geen Dawn of the Dead. Je moet meer denken aan.. The Sixth Sense/The Others. Reageren
Robin B Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Geen zombies, het is geen Dawn of the Dead. Je moet meer denken aan.. The Sixth Sense/The Others. :O Zijn ze geesten? Vast wel schrikmomenten . Reageren
Nadine.Gtaaa Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik vind Saw wel gaaf! The Grudge is ook wel een goede film! Alleen heb ik deel 1 maar gezien! Deel 2 nog niet! Reageren
studio dewolf Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 REC is echt goede horrorfilm. Het is wel eng. Het is Spaanse horrorfilm. Reageren
Robin B Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 REC is echt goede horrorfilm. Het is wel eng. Het is Spaanse horrorfilm. heb je al gepost. Wrong Turn vindt ik de gruwelijkste horror slachtfilm aller tijden ! Reageren
Berrus Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 The Grudge is goed. De Hannibalfilms vond ik tegenvallen. Er waren mensen flauw gevallen in de bioscoop maar snap tot op de dag van vandaag nog niet waarom. Ecte gruwelijk goede horrorfilms zijn er niet echt vind ik. Ik heb een keer ergens eentje deels gezien en die was heel erg goed. Maar weet de naam niet meer. Maar het bloed en lichaamsdelen vlogen in het rond Is wel al 12 jaar geleden dus al een oudere film Reageren
Forever GTA Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 De Hannibalfilms vond ik tegenvallen. Er waren mensen flauw gevallen in de bioscoop maar snap tot op de dag van vandaag nog niet waarom. Snap ik zelf ook niet, maar wat dacht je van een schedel die opengemaakt is en half de hersens laat zien, iemand die opgehangen wordt aan z'n ingewanden en veel meer. Mensen gingen ook dood of kotsen bij ''passion of the christ'' Reageren
Robin B Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 The Grudge is goed.De Hannibalfilms vond ik tegenvallen. Er waren mensen flauw gevallen in de bioscoop maar snap tot op de dag van vandaag nog niet waarom. Ecte gruwelijk goede horrorfilms zijn er niet echt vind ik. Ik heb een keer ergens eentje deels gezien en die was heel erg goed. Maar weet de naam niet meer. Maar het bloed en lichaamsdelen vlogen in het rond Is wel al 12 jaar geleden dus al een oudere film Evil dead? Of zombie films.Waar ging het over? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 The Mist is een aanradar, moet je zeker eens een keer kijken. Ik ga niks verklappen, download het maar ofzo. Of vraag het aan de lokale videotheek. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.