Gta Ripper Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) Dit is mij eerste Tut. Bewerkt: 5 april 2006 door gta ripper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2006 Leuk, Ik had zelf al gevonden hoe je dit deed, maar toch sociaal om het idee te delen. Mischien dat je het wel wat duidelijker uit zou kunnen leggen voor mensen die nog slechter dan ik zijn met PS, bijvoorbeeld hoe je een nieuwe layer maakt of hoe je die dan op soft light zet. Desalnietemin: Leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 april 2006 Wil iemand zijn resultaat nog laten zien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2006 Leuke tut. Volgens mij heel handig voor een beginnende photoshopper. Zoals moonbeam al aangaf kun je wat meer in detail gaan. Maar het algemeen zeer leuke tutorial voor de mensen die al weten hoe photoshop werkt. (de opties) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2006 ik vind het echt geen mooi effect. verder, als je kan brushen en je hebt photoshop door kan iedereen dit maken. zonder tutorial. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) ik vind het echt geen mooi effect. verder, als je kan brushen en je hebt photoshop door kan iedereen dit maken. zonder tutorial. Het is ook voor de beginnende photoshopper bedoelt. Bewerkt: 5 april 2006 door gta ripper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2006 ik vind het echt geen mooi effect. verder, als je kan brushen en je hebt photoshop door kan iedereen dit maken. zonder tutorial. Het is ook voor de beginnende photoshopper bedoelt. Idd zelf ik wist het niet Thnx voor de tut zeer nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2006 Goeie duidelijke signature, maar probeer de anti rip op de achtergrond iets lichter te maken, dit is zo nogal onduidelijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 hallo mooie tut gta ripper! zeker voor mij waar vind je die brushes zoals grunge ? ga ik vanavond eens probere,!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Deviant art Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.