Follow Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) Mijn sig is makkelijk, maar apart, want asl je een video afspeelt via winamp of windows media player, zie je een stukje van die film in mijn sig, test maar! Ik heb een grotere versie op mijn site, maar dat is pas echt. Want ik maak soorten VideoViewers, simpel als je het weet Edit: Als ik meer bijelkaar zet zie je het filmpje nog beter Hieronder zie je het. Bewerkt: 1 april 2006 door Follow Reageren
Achille Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 noh wel wreed gedaan!! Ik dacht echt van wtf Reageren
Follow Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Thanks, ik ga dit als sig tip op mijn site zetten. Directe link: Klik Reageren
Wazuup Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 WTF! Dit is echt heel knap gedaan. Kapot orgineel man! Reageren
Wazuup Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Open je windows media player, speel een videobestand af, minimaliseer het venster, check de sig. het moet werken. Reageren
-Roy- Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) Ik heb het geprobeerd, maar het lukt me echt niet! Welk soort bestand heb je ervoor nodig? Bewerkt: 1 april 2006 door royboyvdv Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ik heb helaas geen video bestand. Reageren
Follow Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Als je geen videobestand hebt kan je altijd downloaden op een site. Zoek bij Google maar eens Red VS Blue op, dat zijn leukke filmpjes. Vooral episode 70. Reageren
SamShine Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) Je kan ook gewoon een simpele muziek clip opzoeken, Klik Heel mooi staaltje werk Follow! Alleen hij werkt alleen als ik WMP 'onder' de explorer met je sig heb! Ik geef je een 10 (een tien staat voor geweldig, niet voor perfect, een 10+ staat voor Perfect). EDIT: Als je in WMP het videoformaat op 50% zet werkt hij ook bij avaters! Bewerkt: 1 april 2006 door Big-Loser Reageren
ShortY- Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Zo dit is echt helemaal purepownage , echt heel mooi gedaan, echt een hele dikke TIEN Reageren
Follow Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Bedankt, ik release binnenkort een grote versie. (niet voor sig) Als ik die ene release plaats ik het hier. Maar kan nog wel even duren. Reageren
Argon Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Ik zie gewoon een zwarte sig . Reageren
Backsmash Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 je moet op dat vierkantje naast het kruisje drukken. echt heel mooi gedaan! 10/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.