Argon Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 (bewerkt) Ik zie helemaal geen "kruisje" ofzo hoor. edit: foto verkleind. Bewerkt: 4 april 2006 door juuldr Reageren
Dago58x Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 (bewerkt) O ik snap het al Bewerkt: 4 april 2006 door Dago58x Reageren
SummerBase Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Er is een bepaalt soort kleur die deze filmpjes hier toont. Het is heel makkelijk te maken met de kleur: #100010 Het is heel origineel dus daarvoor krijg je een 9. En omdat het zo makkelijk is 1 min punt. Trouwens wel leuk idéé. P.s; iedereen die zo'n signature wilt maken op dit forum dient een pm naar Follow te sturen voor toestemming. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 P.s; iedereen die zo'n signature wilt maken op dit forum dient een pm naar Follow te sturen voor toestemming. Iedereen maakt wat hij wilt maken Ik kan hem net zo goed ook maken en NIET op het forum zetten. (Deze) Ontopic: Met WMP werkt het niet :S WMP=GEEN WINAMP MAAR WNDOWS MEDIA PLAYER Reageren
Grove St. Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Leuk gedaan, wel simpel. een 6/10 voor het design. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.