Daan007 Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Heej,, weet iemand hoe deze font heet en waar je hem kan downloaden ,, MVG Daan Reageren
Moonbeam Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Als je het lettertype nodig hebt voor Userbars zit het standaard bij de Userbar maker. Hoe het heet en waar je het appart kan downloaden weet ik niet. Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Het lettertype dat je daar ziet heet volgens mij "04b". Ik weet het niet zeker, maar het ziet er wel zo uit. Het is te downloaden op DaFont, en de precieze vindplaats is deze: Klik!. Daar kun je er heel veel soorten van vinden/ Veel succes! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ik vind hem ook wel op 'visitor' lijken die vind je hier. Ze lijken in ieder geval wel heel veel op elkaar, kijk maar welke je mooier vind, succes! Reageren
Arjen Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Zoek hier. Om precies te zijn kun je op de bovenstaande link klikken. Ook DaFont.com, maar op de Bitmap/Pixel-pagina. Reageren
Daan007 Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Okee .. ThanX allemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.