ACID Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 hoi, ik speel mta vc en nu heb ik een paar auto's vervangen zoals de sabreturbo, stinger en nog een paar maar nu zegt m'n client als ik op start game druk 'you runned a modifes version of mta' dus nu kan ik geen mta meer spelen, dus wie heeft er een oplossing dat ik weer mta vc kan spelen ? is er bijvoorbeeld een tool of programmaatje voor of iets anders ? Reageren
Barmeesterke Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Heb je wel de originele bestanden bewaart.Want zonder die ben je niets meer met MTA:VC. Je hebt dus een backup nodig van de originele.anders moet je alles opnieuw installeren. ------------------- Reageren
ACID Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 maar is er geen tool of programmaatje voor? dan kan ik gewoon met de auto mods mta spelen. Reageren
Azer Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 maar is er geen tool of programmaatje voor?dan kan ik gewoon met de auto mods mta spelen. mag niet van de EULA (End-User License Agreement) van MTA je bent verplicht om met een schone GTA installatie te spelen Reageren
Schno009 Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 mta controleert alleen op handling lines installeer gewoon een backup handling.cfg en een backup vehicles.ide deze staan vast wel op gtagames Reageren
ACID Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 oke bedankt ik zal het proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.