Pitbull Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Mijne pc is gehackt, weten jullie een oplossing voor hem/haar op te sporen (ip-adres?????) Reageren
Argon Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) Mijne pc is gehackt, weten jullie een oplossing voor hem/haar op te sporen (ip-adres?????) Tja, misschien moet je ons eerst maar is vertellen wat er juist veranderd is. Bewerkt: 1 april 2006 door juuldr Reageren
Pitbull Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 verandert eigenlijk niks maar ik vertel dit om te voorkomen dat er iets verandert ze/hij heeft wel al op veel sites gezeten (vieze sites) Reageren
-Roy- Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Weet je zeker dat het geen spyware is? Reageren
Argon Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 verandert eigenlijk niks maar ik vertel dit om te voorkomen dat er iets verandertze/hij heeft wel al op veel sites gezeten (vieze sites) Misschien is het gewoon je broer/zus ... Reageren
Pitbull Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 heb 2 broers van 2jaar en mijn ouders zijn het ook niet Reageren
Argon Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 heb 2 broers van 2jaar en mijn ouders zijn het ook niet Misschien kan je is formateren en alles opnieuw installen, maar om aan zijn ip te komen is denk ik niet mogelijk. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ik denk dat het nuttiger is om na te gaan hoe je gehacked bent, in plaats van door wie. Dat maakt de kans dat je in de toekomst gehacked wordt kleiner. Bovendien kun je door te weten hoe het gebeurd is makkelijker na te gaan wie het gedaan heeft. Reageren
Eli R Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Weet je heel erg zeker dat het je ouders niet geweest zijn? Je kan ze altijd vragen. Reageren
Schno009 Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 als je z'n ip weet, en je hebt mcaffee internet security suite, dan kun je kijken waar hij zich bevind (als je dit hebt, kun je bij je firewall kijken welk ip adres het laatste toegang tot je pc heeft gehad) Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 je kubt een zogenaamde "honneypot" make hoe precies weet ik ook niet :$ Reageren
Dynamic Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Als je het Programma PeerGuardian Hebt.. Die Speurt Aardig veel op.. Hij houd Hackers.. Tegen en je ziet het IP adress die het Probeert Wil je Peergurdian.. Gebruik google DYnamic! Reageren
Bless Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Moesten mensen zich nu eens goed beveiligen met een deftige firewall zoals die van McAffee zouden er zo geen dingen gebeuren. Ik krijg per dag wel een stuk of 2 aanvallen maar m'n firewall houdt die met gemak tegen. Clean install doen en een firewall aanschaffen is dus de boodschap! Reageren
Pitbull Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Bedankt jongens, mijn vader heeft een programmatje geinstalleerd en telkens als die hacker mijn pc gebruikt dan word er een virus naar zijn pc gestuurd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.