paganizondac12 Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 het zit zo: ik rij door het dorpje blueberry en naast de ammu-nation gaat er opeens iemand op mij schieten,diegene had ook zo'n blauw pijltje boven zich.... ik heb hem doodgeschoten,maar er gebeurt niks... wat is de bedoeling hiervan??? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) Dat is een meisje die jou vriendin kan worden genaamd Helena je moet er goed uitzien voor haar ebn aan haar eisen voldoen maar ze schiet daar op die dingen die een schietbaan.En ze schoot niet op jou.Edit:Denkaanhenk dat heb je fout als ze nog niet je vriendin is staat ze daarna daar weer hoor. Bewerkt: 1 april 2006 door gta-liefhebber Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Als je met dat meisje hebt gepraat is het je vriendinnetje. Dan kan je met haar daten en vrijen. Maar als je haar dood schiet kan dat niet meer. Je zou dan een new save game moeten beginnen. Maar je hebt in San Andreas 6 vriendinnetjes. En die jij hebt dood geschoten is de stomste. Reageren
Goliat Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Hier wat informatie over haar: Waar vind ik haar: Je vindt haar soms op het dak van de Ammu-Nation in Blueberry. Ze wil pas met je daten als je maximaal 25% spieren en vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het niemandsland van Flint County. Wanneer is ze thuis: 00.00-02.00 & 08.00-12.00 & 14.00-0.00 Waar wil ze eten: In de bar in Rodeo Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Los Santos Hoe hard wil ze rijden: Rustig in haar omgeving Beloning: 15%: Toegang tot wat wapens en een Bandito Car 70%: Sex is mogelijk 100%: Rural Clothes in je warderobe Jammer voor je dat ze dood is, dates zijn altijd wel handig om dingen te krijgen, nu kun je dus ook geen rural clothes meer krijgen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Nou en het rural clothes is het stomste en lelijkste pak. Maar als je alle pakken wil hebben zou ik haar zeker niet vermoorden. En ik heb ook andere pakken gehad van Denise en Katie. Daar heb ik het pimp suit en medig uniform van gehad. En daarna heb ik Denise en Katie lekker vermoord. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.