Jump to content

Rockstar Games stopt met GTA!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

New - York - Grand Theft Auto maker, Rockstar Games stopt met het ontwikkelen van nieuwe Grand Theft Auto games. Dat maakt de woordvoeder van dit bedrijf bekend.

De PSP versie en de PS3 versie zullen nog ontwikkeld worden en dat zijn de laatste. 'We zullen ons op nieuwe genres gaan concentreren om het voor andere mensen ook leuk te maken', aldus de woordvoeder van Rockstar Games. Grand Theft Auto is sinds 1997 al bekend over de hele wereld, GTA 1 was echt een kraker en daarom volgde er nieuwere versies. Grand Theft Auto: San Andreas, is de laatste GTA die op de PC is uitgebracht.

Spellen zoals Max Payne worden door ontwikkelt, maar Rockstar Games wil zich meer op sport concentreren.

Bron: Gamer.nl

Erg jammer dat ze stoppen.

Ik zal jullie op de hoogte houden...van verdere ontwikkelingen. :)

Bewerkt: door -Niels-
  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -Niels-

9

• Bling

4

• Goliat

3

• Piet-Herr

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

NEEEE! dit is toch niet waar?

Echt jammer dat ze stoppen, en echt stom dat ze zich op sportgames gaan concentreren, dat kan je net zo goed aan EA overlaten.

Niels, dit is toch geen 1 april grap? :puh:

Geplaatst:

Kom nou toch op man...

Zijn jullie nou zó naief?!

Natuurlijk is dit een 1 april grap! Denken jullie echt dat R* zijn kaskraker gaat inruilen voor "andere genres"?

Geplaatst:
Waar staat het eigenlijk op die site ik zie het nergens?

Het is 2 dagen geleden al bekend gemaakt.

Ik had het opgeslagen op Word, zodat ik het hier kon posten...maar dat was ik vergeten.

Dus deed ik het vandaag maar, en het heeft zeker niets te maken met 1 April, want dat vind ik maar een onzin datum om grappen uit te halen.

Geplaatst:

Staat er inderdaad nieteens op. Althans, de zoekfunctie van Gamer vindt het niet. 1 April dus.

Zeker omdat ik wel een artikel vindt van 2 weken geleden, waarin Rockstar zegt:

De Grand Theft Auto reeks heeft uitgever Take Two in een schatting van de Amerikaanse firma Wedbush Morgan Securities bijna 540 miljoen euro aan nettowinst opgeleverd. Reden genoeg dus om de continuiteit van de serie te waarborgen en ook dergelijke nettowinsten in de toekomst (de next-gen versie) veilig te stellen.

http://www.gamer.nl/nieuws/29741

Wil je het nog duidelijker hebben? ;)

Geplaatst:
Staat er inderdaad nieteens op. Althans, de zoekfunctie van Gamer vindt het niet. 1 April dus.

Zeker omdat ik wel een artikel vindt van 2 weken geleden, waarin Rockstar zegt:

De Grand Theft Auto reeks heeft uitgever Take Two in een schatting van de Amerikaanse firma Wedbush Morgan Securities bijna 540 miljoen euro aan nettowinst opgeleverd. Reden genoeg dus om de continuiteit van de serie te waarborgen en ook dergelijke nettowinsten in de toekomst (de next-gen versie) veilig te stellen.

http://www.gamer.nl/nieuws/29741

Wil je het nog duidelijker hebben? ;)

Ja, ze maken alleen de PSP en de PS3 versie nog af, dat bedoelen ze Reden genoeg dus om de continuiteit van de serie te waarborgen dit mee.

Daarna is het over en uit.

Flauwe grap zeg, het staat nergens op gamer.nl of op de site van Rockstargames.

Daarnaast worden er nooit persconferencies vanuit New York gegeven, en hun woordvoerder doet er ook nooit uitspraken.

Daarnaast schijf je New York en geen New - York,het is woordvoerder en geen woordvoeder. als je een grap uithaald doe het dan goed en laat ie dan leuk zijn. :ch:

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Hahaha,

Als R* 100 jaar lang sportgames maakt verdienen ze minder dan 10 jaar GTA. Het zou meer dan dom zijn om met GTA te stoppen, maar gezien de datum neem ik dit hele topic met een grote korrel zout. ;)

Geplaatst:
Flauwe grap zeg, het staat nergens op gamer.nl of op de site van Rockstargames.

Daarnaast worden er nooit persconferencies vanuit New York gegeven, en hun woordvoerder doet er ook nooit uitspraken.

Daarnaast schijf je New York en geen New - York,het is woordvoerder en geen woordvoeder. als je een grap uithaald doe het dan goed en laat ie dan leuk zijn. :ch:

Dat jij het niet gelooft is mijn probleem niet.

Helaas is dit berichtje wel echt waar. En heb ik het klakkeloos gekopiërd van de site.

ahhh komop zeg laat het een 1 april grap zijn en als het er 1 is is het een gigantishe kut grap zijn :duh::duh::duh::duh:

EDIT:

Ik heb even gekeken op verschillende sites en het klopt R* gaat er mee stoppen helaas pindakaas

Bewerkt: door T@rget
Geplaatst:

Ik geloof niet echt dat dit een grap kan zijn. Ik heb gelezen daarnet nog dat de playstation 3 versie Grand treft auto Chicago gaat worden

De concurenten gaan nu met het geld lopen :puh: Grand Treft auto is van iedereen wel het lievelingsspel

Bron: http://grandtheftautochicago.com/

Je hebt zeker geen directe link naar het artikel?

EDIT: @Niels

Bewerkt: door Piet-Herr

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...