Jump to content

Rockstar Games stopt met GTA!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ze stoppen helemaal niet met het maken van GTA, ik heb me rot gezocht naar artikels, maar er is niks van dit waar.

Gewoon een flauwe grap van onze -Nielsje-. :schater:

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -Niels-

9

• Bling

4

• Goliat

3

• Piet-Herr

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ja, inderdaad. En ookal staat het op een GTA site, het kan altijd nog een 1 april grap zijn van hun. Want zeg nou zelf: Wie gaat nou zoiets bekend maken op 1 april als het echt serieus is?

Geplaatst:
New - York - Grand Theft Auto maker, Rockstar Games stopt met het ontwikkelen van nieuwe Grand Theft Auto games. Dat maakt de woordvoeder van dit bedrijf bekend.

De PSP versie en de PS3 versie zullen nog ontwikkeld worden en dat zijn de laatste. 'We zullen ons op nieuwe genres gaan concentreren om het voor andere mensen ook leuk te maken', aldus de woordvoeder van Rockstar Games. Grand Theft Auto is sinds 1997 al bekend over de hele wereld, GTA 1 was echt een kraker en daarom volgde er nieuwere versies. Grand Theft Auto: San Andreas, is de laatste GTA die op de PC is uitgebracht.

Spellen zoals Max Payne worden door ontwikkelt, maar Rockstar Games wil zich meer op sport concentreren.

Bron: Gamer.nl

Erg jammer dat ze stoppen.

Ik zal jullie op de hoogte houden...van verdere ontwikkelingen. :)

Whahaha, better luck next time -Niels-.

Nu iedereen over dat voorval van de postcount bezig is weet iedereen ondertussen al dat het 1 april is! :)

Toch goed geprobeerd! :Y

Geplaatst:
Je hebt zeker geen directe link naar het artikel?

EDIT: @Niels

Nee, want het artikel is niet meer te vinden op die site.

Geplaatst:

-Niels-,

Je verwacht toch niet dat iemand je geloofd als je geen link hebt en het artikel op 'magische' wijze verdwenen is. ;) Probeer de boel volgend jaar beter te organizeren. Als je het -blijkbaar- echt van een of andere site hebt gehaald kan het nog altijd een 1 april grap zijn van de site of R*, hoewel er via google niets te vinden valt over een stoppend R* onder diverse zoekopdrachten. Mischien is het ook nog wel waar en gelooft gewoon niemand het door het postcount 'probleem'. Ikzelf geloof het niet maar als het echt zo is probeer het dan op 5 april ofzo nog eens te zeggen, dat maakt het een stuk geloofwaardiger.

Mvg, Moonbeam

Ik haat 1 april...

Geplaatst: (bewerkt)

Hahaha, iedereen weet toch dat de nieuwe gta op de revolution uit komtlaughing9ey.gif Goeie grap, Nielsknipoog6rw.gif

Bewerkt: door Piet-Herr
Geplaatst:
Hahaha, iedereen weet toch dat de nieuwe gta op de revolution uit komtlaughing9ey.gif Goeie grap, Nielsknipoog6rw.gif

Ja, het zou me verwonderen moeste ze stoppen.

Geplaatst:

De nieuwe GTA komt volgens mij niet op revolution uit hoor, nintendo is tegen geweld. :Y

En ik vind het nog steeds een domme grap. :ch:

Geplaatst: (bewerkt)

pfff als er een GTA voor de nintendo zou komen moest je zeker rondjes rijden op die stomme dino en dan iemand ophaalen op de spelgoedwinkel te redden

EDIT

En dan loopt aan het einde alles natuurlijk toch nog goed af heh nintendo ;)

Bewerkt: door T@rget
Geplaatst:

De nieuwe GTA komt volgens mij niet op revolution uit hoor, nintendo is tegen geweld. :Y

Nintendo tegen geweld? Waar heb jij de laatste 25 jaar doorgebracht?

Geplaatst:

Nintendo tegen geweld? Waar heb jij de laatste 25 jaar doorgebracht?

Hij heeft er wel een beetje gelijk in hoor. De meeste geweldloze spellen vind je op Nintendo consoles, maar natuurlijk zijn niet alle spellen op de Nintendo consoles geweldloos. Er zijn genoeg games waarin wel geweld zit, denk bijvoorbeeld aan: Timesplitters, Medal of Honor, Call of Duty en zeker niet te vergeten Resident evil4! En er zijn der nog wel meer. ;)

Geplaatst:
Dus alleen maar omdat er niet zo veel gewelddadige spellen op komen is het een anti-geweld bedrijf?

nee, dat zeg ik toch helemaal niet???? :?

Ik zeg alleen dat er op de Nintendo consoles minder geweldadige games zijn dan op de andere consoles.

Geplaatst:

Leuk geprobeerd, maar ik trap er niet in. Dit kan niet waar zijn omdat het dom zou zijn om te stoppen met een topreeks als de GTA reeks. Deze reeks brengt veel geld op. Wat schieten ze er mee op als ze er mee stoppen? Ze lopen een heleboel geld mis en hun naamsbekendheid wordt dan minder groot. Het is een kwestie van logisch nadenken op 1 April en alert blijven 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...