Eli R Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Dus alleen maar omdat er niet zo veel gewelddadige spellen op komen is het een anti-geweld bedrijf? nee, dat zeg ik toch helemaal niet???? Jij niet, Goliat wel. Reageren
-Niels- Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ze stoppen helemaal niet met het maken van GTA, ik heb me rot gezocht naar artikels, maar er is niks van dit waar.Gewoon een flauwe grap van onze -Nielsje-. Hehe..... 1 APRIL!!!! @Goliat, probeer er de lol van in te zien. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Gewoon een 1 April grap Reageren
LucasV Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 1 April. En ik had geen idee... Reageren
Goliat Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ze stoppen helemaal niet met het maken van GTA, ik heb me rot gezocht naar artikels, maar er is niks van dit waar.Gewoon een flauwe grap van onze -Nielsje-. Hehe..... 1 APRIL!!!! @Goliat, probeer er de lol van in te zien. Ja je heb gelijk, ik had wat soepliger kunnen doen. Toen ik het de eerste keer las kreeg ik een hartverzakking, een seconde later wou ik huilen, de seconde daarna d8 ik 1 april en daarna d8 ik niet grappig. Maar goed toch wel grappig. Reageren
-Niels- Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ze stoppen helemaal niet met het maken van GTA, ik heb me rot gezocht naar artikels, maar er is niks van dit waar.Gewoon een flauwe grap van onze -Nielsje-. Hehe..... 1 APRIL!!!! @Goliat, probeer er de lol van in te zien. Ja je heb gelijk, ik had wat soepliger kunnen doen. Toen ik het de eerste keer las kreeg ik een hartverzakking, een seconde later wou ik huilen, de seconde daarna d8 ik 1 april en daarna d8 ik niet grappig. Maar goed toch wel grappig. Hehe...het lag ook erg voor de hand, op 1 april...R* stopt met GTA.. Nouja, toch 3 pagina's gekregen...een geslaagde grap. Reageren
SamShine Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Hehe...het lag ook erg voor de hand, op 1 april...R* stopt met GTA.. Nouja, toch 3 pagina's gekregen...een geslaagde grap. Ik vind hem niet zo geslaagd, je had iets meer aandacht eraan kunnen besteden, bijvoorbeeld een site (insidegamer, ign ect.) kunnen mailen met de vraag dit als 1 April grap erop te zetten, dan had zelfs Joriz met zijn ogen open gelegen! Oke, de volgende keer PM je me maar voor een 1 April grap, ik zou je bijstaan! Reageren
Godfather_banned Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 De grap is bij mij wel geslaagd. Meteen naar het ziekenhuis gegaan want tja....als gta stopt dan is er gewoon geen leven toch? Ze hebben me daar eerst 3 uur aan het zuurstof moeten hangen voordat ik weer een beetje kon drinken. Vond het een goede grap! Reageren
Grove St. Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 1 en al Fake, niks van waar. Reageren
Blastov Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Sorry niels maar hier trapte ik niet in. Er is zojuist al een 1 april grap hier aan de gang (postcount 0). Die bron had je maar beter niet kunnen vermelden. Zo geloofd niemand je Ik vind hem dus niet geslaagd Reageren
-Niels- Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Sorry niels maar hier trapte ik niet in. Er is zojuist al een 1 april grap hier aan de gang (postcount 0). Die bron had je maar beter niet kunnen vermelden. Zo geloofd niemand je Ik vind hem dus niet geslaagd Haha...de postcount is geen grap hoor. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 De nieuwe GTA komt volgens mij niet op revolution uit hoor, nintendo is tegen geweld. Echt waar?!?!? Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Dat dacht ik al dat het 1 april is leuk geprobeerd. Reageren
-Niels- Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 @Big Loser, ik typte de tekst in 1 minuut...ik heb hiervoor geen voorbereidingen getroffen. Het idee kwam in me hoofd, en 2 minuten later stond het er. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.