Merticus XVII Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) Hallo, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen Ik heb een probleem bij het installeren van de trail versie. Wanneer hij bezig is met het installeren stopt hij iets voor het begin. Dit geeft hij aan. Error 1311.Source file not found: C:\DOCUME~1\Usernaam\LOCALS~1\Temp\Rar$DI01.031\Data1.cab. Verify that the file exists and that you can acces it. Wat moet ik nu doen? Bewerkt: 1 april 2006 door Lenwë Tîwele Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ik heb Error 1311.Source file not found ingetypt bij Google, en ik kwam op deze site van Microsoft uit: http://support.microsoft.com/?kbid=325076 Er staat wel dat het bij Office XP is, maar wellicht helpt het ook voor Photoshop. Je kunt het altijd proberen! Ook kun je dit nog altijd doen: Je PC controleren op virussen met een virusscanner. Met "Spybot Search and Destroy" spyware van je PC halen. Nog over je PC gaan met Ad Aware. En je kan ook nog met Ccleaner je pc schoonmaken op registerfouten en andere dingen. Veel succes, ik hoop dat het je lukt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.