erterer0 Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Hee ik ben met een mod bezig, maar ik weet de dff en txd van de predator niet. Als ikke predator.txd/dff intyp krijg ik eentje die niet werkt ) ; Kan iemand me helpen Alvast bedankt! Reageren
Crowsoul Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Hee ik ben met een mod bezig, maar ik weet de dff en txd van de predator niet. Als ikke predator.txd/dff intyp krijg ik eentje die niet werkt ) ; Kan iemand me helpen Alvast bedankt! Je bedoeld dat je de boot "predator" wilt modden maar dat je hem nie vind in de GTA3.IMG? Ik vind hem nogtans perfect hoor. en hij staat volluit geschreven in de img hoor. Wat soms t'probleem is dat ze de naam afkorten zoals de greenwood bvb. Maar niet deze hoor Reageren
erterer0 Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Maar telkens als ik die txd vervang krijg ik hem niet in het spel Reageren
Crowsoul Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Maar telkens als ik die txd vervang krijg ik hem niet in het spel Hmmm bizar. Maar zeker niks nieuw. De meesten die het hebben vergissen hun simpel weg tussen de originele en de gemodde. maar diet is te checken door ze allebij es door TXD workshop te trekken he. of heb ik het mis en zie je gewoon je mod in het spel maar dan totaal ongetextureerd? zo ja zou ik toch de tut textureren in 3Ds max es doornemen;) Reageren
erterer0 Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Maar ik textuur met txd workshop en paint... Bewerkt: 2 april 2006 door erterer0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.