San_Andreas_Nigga Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Onderwerp: Warcraft Soort onderwerp: Signature Size onderwerp: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van Inlevering: Z.S.M Deze battle heb ik al afgesproken met Goliat. Ik zet mijn huidige signature in, want mijn Photoshop doet op het moment raar.
Thabit Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Onderwerp: WarcraftSoort onderwerp: Signature Size onderwerp: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van Inlevering: Z.S.M Deze battle heb ik al afgesproken met Goliat. Ik zet mijn huidige signature in, want mijn Photoshop doet op het moment raar. Ik ben al aan het battleën met Goliat, hij zegt dat hij verliest, maar de battle gaat gewoon door!
Goliat Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Onderwerp: Warcraft Soort onderwerp: Signature Size onderwerp: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van Inlevering: Z.S.M Deze battle heb ik al afgesproken met Goliat. Ik zet mijn huidige signature in, want mijn Photoshop doet op het moment raar. Ik ben al aan het battleën met Goliat, hij zegt dat hij verliest, maar de battle gaat gewoon door! Nee de battle is nu closed, en sorry GL maar ik kan niet tegen je battlen, PC doet ineens raar. Is er mischien iemand anders die wel tegen GL wil battlen?
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Dat is jammer, Goliat. Wie wil dan tegen mij battlen? Het lijstje geld nog steeds.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Ok, als je klaar bent hier posten graag. Warcraft is het onderwerp, onthoud dat.
Xtreem-designer Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Hier is het, het is niet mooi want ik doe het voor het eerst ongeveer
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 General Lee xboxsonnic xboxsonnic, veel succes, kan een moderator de topictitle wijzigen in: General Lee vs xboxsonnic? Stemmen kan beginnen.
Robin2130 Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Ik stem voor General Lee Want ik vind zijn render veel mooier en de kleuren ook, en het loopt keurig in elkaar over. Cijfer: 8/10
Dago58x Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 General Lee Die van XboxSonnic vind ik niet zo mooi
Velaro Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Ik vind ze eigenlijk allebei niet zo mooi.Maar mijn stem gaat toch naar General Lee.Daar past de achtergrond beter bij de render.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2006 De stemmen komen uiteraard niet vanzelf. Tussenstand: General Lee: 3 xboxsonnic: 0 Je kunt stemmen tot 5 april 23:59:59.
-Matthijs- Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Euhm, is xboxsonnic nu niet 2 battles aan het doen? Éen tegen General Lee, en éen tegen Ikkes hier. Of zit ik verkeerd te kijken. Overigens General Lee je sig zie ik ook niet.
Yohan Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Ik stem voor GL, vind ik mooier... Wel mooie poging xboxsonic...
Recommended Posts