Arjen Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Er is nu een nieuwe gang bekend: San Fierro Rifa. Ze worden aangezien voor drugsdealers, verdere informatie is niet bekend. Kleding: Grote broeken, licht blauwe overhemd en een vest. Bron: GTASanAndreas.com Reageren
Eros Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 De fel blauwe band op hun hoofd vindt ik een beetje te Reageren
Arjen Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2004 De fel blauwe band op hun hoofd vindt ik een beetje te Dat is juist echt de Gangster Sfeer. Daaraan zie je dat ze bij een gang horen. Ik vind het wel grappig lijken. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 (bewerkt) Wauw, coole kleding ben benieuwd wat hun vervoer is???, volgens mij had ik dat in de trailer(ja ik heb hem uiteindelijk gezien) gezien maar dat weet ik niet zeker, mooi sreenshotje, ik heb hier ook nog eentje van van de chines triads, en lijkt die auto niet op een manana??? 15.jpe Bewerkt: 26 september 2004 door Romero Reageren
Eros Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 (bewerkt) Ik zie hem niet zo goed , kan de foto niet vergroten Edit : nu zie ik het , heeft inderdaad wat weg van manana Bewerkt: 26 september 2004 door Gangsta¬ Reageren
RTS Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 (bewerkt) Ik zie hem niet zo goed , kan de foto niet vergroten De foto heb ik ook al gepost in de topic "New Part Online" http://forum.gtagames.nl/index.php?showtopic=2510 Bewerkt: 26 september 2004 door RTS Reageren
Q Dude Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Wauw, coole kleding ben benieuwd wat hun vervoer is???, volgens mij had ik dat in de trailer(ja ik heb hem uiteindelijk gezien) gezien maar dat weet ik niet zeker, mooi sreenshotje, ik heb hier ook nog eentje van van de chines triads, en lijkt die auto niet op een manana??? het zijn geen traids of yakuza's. Het zijn vietnamezen en ze zijn in oorlog met de traids. Deze gasten hangen rond bij de haven. Bron: GTASanAndreas.com Reageren
jojogta3 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 wat het ook zijn wel vette gangs weer ik echt niet wachten jes*s :rolleyes: :rolleyes: Reageren
The Godfather Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 het zijn geen traids of yakuza's. Het zijn vietnamezen en ze zijn in oorlog met de traids klopt dat zijn de Da Nang boys Reageren
Arjen Geplaatst: 27 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2004 Back to San Fierro Rifa plz. Reageren
liltuner Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 ze zijn echt in die spaanse ''ghetto'' sfeer gekomen Reageren
Daan Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 (bewerkt) Kijk eens rechts bij die gebouwen, je ziet 2 instap punten. In een filmpje zie je dat de Ammunation een gele heeft, net als de Clucking Bell en de kleding zaak. Zodra je in een rode stapt gebeurt er iets ( je koopt iets of je past iets ). Maar is rood ook missie? ( Kijk ook maar naar the parking valet ) Bewerkt: 27 september 2004 door Daan Reageren
ik zib it Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 In sommige trailers hebben de mensen en de gangs (zoals de San Fierro rifa) andere kleding aan komt dat omdat ik een ps2 heb of als je heel ver bent in het spel en ik zag een paar gebouwen die ik nog niet had gezien komt dat omdat ik San an.. op de ps2 heb of zoiets alvast bedankt Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Ik zib it, let vooraan even op de datum, dit topic is nog van 2004. >>> Door Dizzee: Als het voor een vraag is over het onderwerp, mag hij gerust een topic bumpen. <<< Maar even over je vraag, het maakt niks uit dat je hem op de Ps2 hebt, en die gangs houden als het goed is wel hun eigen kleding aan, er zijn meerdere gangs hé en die hebben allemaal hun eigen kleding, ze hebben niet precies hetzelfde aan maar meestal wel de zelfde kleuren. Het kan wel wezen dat er op die filmjes mods in het spel zijn geinstaleerd, dat kan je bijvoorbeeld de gangskleding veranderen of nieuwe gebouwen in het spel zetten. Mods kan je alleen in het spel doen als je de PC-Versie hebt. Reageren
W Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Dat zijn toch gewoon de Varrios Los Aztecas, de gang van Cesar Vialpando? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.