nick11123 Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) Dat zijn toch gewoon de Varrios Los Aztecas, de gang van Cesar Vialpando? de Varrio Los Aztecas die lopen volgens mij alleen in Los Santos en ze dragen wat gele kleren maar in iedergeval vind ik die gang maar iritant :td: want ze gaan in San Fierro alleen maar om je auto hangen en als CJ zegt dat hij bij de Orange Grove Street family hoort dan gaan ze gelijk op me schieten Bewerkt: 13 april 2006 door nick11123 Reageren
Dago58x Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) >>> Door Dizzee: Als het voor een vraag is over het onderwerp, mag hij gerust een topic bumpen. <<< >>> Door Dago58x: Vroeger Dumpde ik altijd topic's maar nu niet meer , ik vind het irritant Bewerkt: 14 april 2006 door Dago58x Reageren
W Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Weet je zeker dat die Varrios gasten geen allies in SF hebben? Ze lijken echt op elkaar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.