Crowsoul Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) Met max kan je ook locken. Ik waagde me ook al aan de convert maar als ik het col fileke die er bijzit koppelde kreeg ik een dubbele hierarchy Maybe some day..... Bewerkt: 19 april 2006 door Crowsoul Reageren
DaBeast Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Er bestaat ook een dff unlocker, maar omdat je niet de toestemming hebt van de maker is dit illigaal. Want het is een soort van copyright. Greetz Reageren
Crowsoul Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Er bestaat ook een dff unlocker, maar omdat je niet de toestemming hebt van de maker is dit illigaal.Want het is een soort van copyright. Greetz SsSSSSsssssssssssssssssssssssst Reageren
Schno009 Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 de maker van die mod is een nederlands sprekende belg. Permissie vragen is niet moeilijk, hij stuurt je zo de .3ds files en de .max files PM Me maar voor z'n E-Mail Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.