Dago58x Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Hoi Nou als ik een missie start durrt het lang ik start de missie en op 8 of 9 sec komt de film kan het niet gelijk in 2 sec ik heb zulke topic's gelezen maar ik kan het niet vinden Nog Wat Tips!! over Dit Alvast Bedankt.. Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Het kan zijn dat je PC wat traag is, en dat het filmpje daardoor eerst kan laden. Dat kan liggen aan je PC, omdat die misschien niet zo snel is, maar het zou eventueel ook kunnen liggen aan een virus, dat zich in je PC heeft genesteld zonder dat jij dat wist. Mijn advies is dat je in ieder geval met je virusscanner even over je PC gaat, en desnoods ook nog met een ander programmaatje, als je dat hebt. Daarna kun je even het bestandje gta_sa.set verwijderen uit je GTA San Andreas User Files, zodat al je opties weer terug worden gezet in de beginstand. Veel succes! Reageren
Dago58x Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 sorry ik heb hem voor ps2 Reageren
LucasV Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Heb je vaker problemen zoals dit? En hoe oud is je console? Reageren
Bling Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Het kan wel kloppen hoor. De laadtijden voor de PS2 zijn nou eenmaal langer als die van de PC. Reageren
XboxGta Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ik heb dat ook eens gehad en dat was bij de missie 'Vertical Bird' Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Het kan ook zo zijn dat je CD'tje heel erg vies is. Precies op het stukje, van welke missie jij wil laden. Ik raad je aan om je CDtje van San Andreas heel goed te reinigen. In de quote vind je tips hoe je het het beste kunt doen. Doe je CDtje van San Andreas in de vaatwasser, nu wordt hij zeer goed met zeepsop gereinigd. Je zult nu nooit meer zo'n schone CD aantreffen.... 1 April, doe dit nooit!! Doe je CDtje van San Andreas in de WC, spoel je WC goed door. Nu wordt hij heel schoon gemaakt door het stromende water. Loop naar de weg en kijk in het riool. Als je je CDtje ziet drijven pak hem snel.... 1 April, doe dit nooit!! Grapje!!!! 1 April. Doe gewoon je CD even onder de kaude kraan, laat de kraan even spoelen op de CD. Poets hem met een hele zachte doek even bij, en maak hem daarna droog met een hele zachte doek. Nu moet je CDtje wel heel schoon zijn. Reageren
LucasV Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Het kan wel kloppen hoor. De laadtijden voor de PS2 zijn nou eenmaal langer als die van de PC. Ja, maar een 10 seconde laadtijd heb ik zelfs bij de PlayStation 2 versie niet meegemaakt. Misschien is zijn laser te oud oid. Reageren
Dago58x Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) Ik heb PS2 Aqua ik laat het zien mijn Cd is gewoon heel normaal Het is niet vies en als het vies was zou ik hem schoon maken.. Heb je vaker problemen zoals dit? En hoe oud is je console? Mijn Console is 2 jaar oud Bewerkt: 1 april 2006 door Dago58x Reageren
SummerBase Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Overbehitting kan ook een probleem zijn maar goed nog veel succes met het oplossen van het probleem. Reageren
Alexy Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Is het niet normaal? ik bedoel, bij de x-box duurt het laden van GTA San Andreas ook veel langer dan op de computer. Is dit ook zo bij de PS2? Reageren
Scooter Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 eyz, ik heb een ps2 mini.. bij mij duurt het ± 4 à 5 sec. ik weet niet hoe het bij de pc zit.. maar voor de ps2 is dit normaal.. dus er is niets mis met je ps2 hoor. grtz, Cesar SA Reageren
Dago58x Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Het zit mis of met mn CD of met Mn PS2 Reageren
Scooter Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) eyz, waar staat je ps2 precies? het kan zijn als jem bij een verwarming hebt staan of iets dat flink wat warmte afgeeft, dat je ps2 meer moet koelen en de ventilatoren harder moeten draaien en het laden mischien wat langzamer gaat. ik dnek niet dat er iets mis is met je cd.. omdat hij lang aan het laden is heeft, er dan waarschijnlijk niet mee te maken of er krassen op je cd zitten etc. grtz, Cesar Bewerkt: 2 april 2006 door Cesar SA Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 (bewerkt) het kan ook zijn dat je lens vuil is koop eens een "cleaning disc" en laat heb eventjes draaien en voilla je ps2 is weer als nieuw. het kan ook zijn dat je het op een plaats hebt waar de zon op schijnt en daardoor raakt de ps2 oververhit. eyz,ik heb een ps2 mini.. bij mij duurt het ± 4 à 5 sec. ik weet niet hoe het bij de pc zit.. maar voor de ps2 is dit normaal.. dus er is niets mis met je ps2 hoor. grtz, Cesar SA bij mij duurt het nog geen seconde jammer dat de ps2 mini geen blauwe discjes noormaal kan afspelen (bij mij tenminste) bij mij hoor je namelijk de heletijd een heel zwaar geluid dat in de console zit en soms klinkt het zelfs als een circelzaag :td: Bewerkt: 3 april 2006 door plippop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.