Sunray Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 hoe kan ik games in een forum zetten mijn forum is gemaakt van invasionfree maar hoe zet ik er een game in bv 1 van spelletjes.nl je zou me een groot plezier mee doen Reageren
Argon Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Waar wil je het hebben in een post .... Reageren
Sunray Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 ja als jij me in een post kunt uitmeggen hoe je het moet liefst zonder tutials ofziets Reageren
Ferre Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ik heb geen verstand van forums, maar je kunt wel de html bron zien. Klik naast een spel met je Rechtermuisknop- Paginabron/Bron weergeven. Dan kun je wel het spel hebben, alleen je krijgt wel reclame van de site. Reageren
Follow Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Klik, hier tussen moet het ergens zitten. Je moet er wel registreren, en dan terug naar het sub-forum waar ik heen linkte, dan zie je code snippets, en daar tussen staat het wel ergens. Je kan er ook eentje aanvragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.