__Cemal__ Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2006 En zoals velen zit ik met deze missie vast en kan niet meer verder...ik heb minstens 10x geprobeerd maar lukt niet. Wie zou deze missie voor mij willen doen? http://rapidshare.de/files/16957034/GTAVCsf2.b.html Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) Ik doe hem voor jou Voortaan posten in het Savegame aanvraag van Vice City. Daarvoor hoef je geen aparte topic aan te maken. Ik edit als ik klaar ben. Missie: Bombs Away Status: Gehaald Beloning:$2000 Hieronder vind je de savegame Veel Succes verder met Vice City Bewerkt: 1 april 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
__Cemal__ Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 april 2006 Ok ,tnx Colonel ik kan nu weer verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.